przekładnia planetarna Seria PL

 

  •     Moment wyjściowy

T2N : 27 Nm - 143 Nm

 

  •     Przełożenia
    1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 7 / 10

2-stopniowa : 12 / 15 / 16 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100

 

  •     Luzy

1-stopniowa : < 6 ~ 7 arcmin

2-stopniowa : < 8 ~ 9 arcmin

 

  •     Wysoka sprawność

1-stopniowa : > 97%

2-stopniowa : > 94%

 

  •     Łatwy montaż
  •     Niski poziom hałasu
  •     Zwarta konstrukcja
Seria PL
Model nr ilość stopni Przełożenie Typ PL 070
PLR 070
PL 090
PLR 090
PL 120
PLR120
Nominalny moment wyjściowy T2N Nm 1 3  - 30 67 107
4 39 86 137
5 40 89 140
7 37 80 128
10 27 59 93
2 12 31 69 109
15 31 70 110
16 39 86 137
20 39 88 141
25 40 89 140
30 32 72 111
35 36 80 130
40 41 92 143
50 42 90 143
70 37 81 131
100 27 59 93
Przeciążeniowy moment krytyczny T2NOT Nm 1,2  3 - 10  3 razy T2N
Maks. Moment przyśpieszenia Nm 1,2  3 - 10  T2B = 60% z T2NOT
Moment bez obciążenia (4) Nm 1  3 - 10  PL 0,1 0,4 0,8
PLR 0,15 0,45 0,85
2 15 - 100 PL 0,1 0,3 0,4
PLR 0,15 0,35 0,45
Luz (2) arcmin 1  3 - 10  PL < 7 < 6 < 6
 PLR < 11 < 10 < 10
2  15 - 100 PL < 9 < 8 < 8
PLR < 13 < 12 < 12
Sztywność na skręcanie Nm/arcmin 1,2  3 - 100  -  2,2 8 12
Nominalna prędkość wejściowa n1N obr/min 1,2 3 - 100  - 4000 3600 3600
Maksymalna prędkość wejściowa n1B obr/min 1,2 3 - 100  - 6000 6000 4800
Maks. Obciążenie promieniowe F2rB(3) N 1,2 3 - 100  - 2600 3100 6550
Maks. Obciążenie osiowe F2aB(3) N 1,2 3 - 100  - 1300 1550 3275
Temperatura pracy °C 1,2 3 - 100  - 0 °C - 90  °C
Poziom ochrony   1,2 3 - 100  - IP65
Smarowanie   1,2 3 - 100  - Syntetyczny olej przekładniowy
Pozycja zamocowania   1,2 3 - 100  -  Wszystkie kierunki
Poziom hałasu(4) dB (A) 1,2 3 - 100  PL ≤62 ≤64 ≤66
PLR ≤72 ≤74 ≤ 75
Maks. Napięcie paska N 1,2  3 - 100  -  560 950 1200
Maksymalny moment gnący na wejściu kołnierza Mb(5) Nm 2  12 - 100  PL 19 38 45
2 PLR 10 17 14
Sprawność % 1  3 - 10 PL ≥97%
PLR ≥93%
2  12 - 100 PL ≥94%
PLR ≥90%

1. Przełożenie (i =Nin / Nout ).

2. Luz mierzony jest przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N

3. Wał obciążony centralnie przy 100 obr/min.

4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarach. przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.

5. Maks. Waga silnika [kg]*= (0.1xMb)/motor length [m]

* z symetrycznym rozłożeniem wagi silnika

* z poziomym i nieruchomym zamocowaniem

 

 

Wymiary PL 070
1 st.       /       2 st.
PL 090
1 st.       /       2 st.
PL120
1 st.      /       2 st.
D1 82 106 144
D2 6,6 9 13
D3h7 25 40 50
D4 58 74 100
D5h7 68 88 118
D6 18 31 37
D7H7 6 8 8
D8 M5X0.8P M6X1P M6X1P
D9 M5X0.8P M6X1P M8X1.25P
R  -  4 2
L1 70 92 122
L2 60,2 68,3 82,2
L3 12,7 18,3 15,7
L4 3,8 3,7 4,5
L5 10 10,5 12,5
L6 8,8 14,5 18,5
L7 8 10 12
L8 10 15 16
L9 18,5 27 28
L10 12 16 16
X w stopniach 64° 45° 45°
Y w stopniach 58° 45° 45°
Z 5 7 7

1. Te wymiary dopasowywane są pod współpracujący silnik.

Pliki do pobrania

Katalog serii PL
Instrukcja montażu
DesignTool

DesignTool

Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .

37 lat doświadczenia
38 oddziałów na świecie
ponad 20700 zadowolonych klientów