T2N : 8 Nm - 459 Nm
2-stopniowa : 15 / 16 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100
1-stopniowa : < 6 ~ 8 arcmin
2-stopniowa : < 8 ~ 10 arcmin
1-stopniowa : > 97%
2-stopniowa : > 94%
Model Numer | Stopień | Przełożenie | Typ | PE II 050 PE IIR 050 |
PE II 070 PE IIR 070 |
PE II 090 PE IIR 090 |
PE II 120 PE IIR 120 |
PE II 155 PE IIR 155 |
|
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | - | 16 | 42 | 110 | 217 | 430 |
4 | 16 | 42 | 113 | 223 | 440 | ||||
5 | 15 | 40 | 118 | 220 | 435 | ||||
7 | 12 | 35 | 96 | 198 | 366 | ||||
10 | 10 | 27 | 68 | 155 | 295 | ||||
2 | 15 | 15 | 40 | 109 | 213 | 424 | |||
16 | 16 | 42 | 116 | 228 | 452 | ||||
20 | 16 | 42 | 116 | 230 | 454 | ||||
25 | 15 | 40 | 123 | 228 | 450 | ||||
30 | 15 | 40 | 108 | 212 | 422 | ||||
35 | 12 | 35 | 100 | 206 | 382 | ||||
40 | 16 | 43 | 117 | 232 | 459 | ||||
50 | 15 | 40 | 123 | 228 | 450 | ||||
70 | 12 | 35 | 100 | 206 | 382 | ||||
100 | 10 | 27 | 70 | 162 | 308 | ||||
Moment krytyczny przeciążeniowy T2NOT | Nm | 1,2 | 3~100 | - | 3 razy T2N | ||||
Max. moment przyśpieszenia T2B | Nm | 1,2 | 3~100 | - | T2B = 60% T2NOT | ||||
Moment bez obciążenia(4) | Nm | 1 | 3~10 | PE II | 0.05 | 0.10 | 0.40 | 0.80 | lut.50 |
PE IIR | 0.10 | 0.15 | 0.45 | 0.85 | lut.55 | ||||
2 | 15~100 | PE II | 0.05 | 0.10 | 0.30 | 0.40 | 0.80 | ||
PE IIR | 0.10 | 0.15 | 0.35 | 0.45 | 0.85 | ||||
Luz(2) | arcmin | 1 | 3~10 | PE II | ≦ 8 | ≦ 7 | ≦ 6 | ≦ 6 | ≦ 6 |
PE IIR | ≦ 12 | ≦ 11 | ≦ 10 | ≦ 10 | ≦ 10 | ||||
2 | 15~100 | PE II | ≦ 10 | ≦ 9 | ≦ 8 | ≦ 8 | ≦ 8 | ||
PE IIR | ≦ 14 | ≦ 13 | ≦ 12 | ≦ 12 | ≦ 12 | ||||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3~100 | - | 0.9 | 2.2 | 8 | 12 | 16 |
Nominalna predkość wejściowa n1N | rpm | 1,2 | 3~100 | - | 4,5 | 4 | 3,6 | 3,6 | 2,5 |
Max. prędkość wejściowa n1B | rpm | 1,2 | 3~100 | - | 8 | 6 | 6 | 4,8 | 3,6 |
Max.obciążenie promieniowe F2rB(3) | N | 1,2 | 3~100 | - | 810 | 1,15 | 1,53 | 3,26 | 4,55 |
Max. obciążenie osiowe F2aB(3) | N | 1,2 | 3~100 | - | 405 | 575 | 765 | 1,63 | 2,275 |
Praca w temperaturze | º C | 1,2 | 3~100 | - | 0º C~ +90º C | ||||
Stopień ochrony | 1,2 | 3~100 | IP65 | ||||||
Smarowanie | 1,2 | 3~100 | - | syntetyczny olej przekładniowy | |||||
Pozycja montażu | 1,2 | 3~100 | - | Wszystkie kierunki | |||||
Poziom hałasu(4) | dB(A) | 1,2 | 3~100 | PE II | ≦ 60 | ≦ 62 | ≦ 64 | ≦ 66 | ≦ 68 |
PE IIR | ≦ 70 | ≦ 72 | ≦ 74 | ≦ 75 | ≦ 77 | ||||
Max. moment gnący | Nm | 1,2 | 3~100 | PE II | 5 | 12 | 22 | 45 | 54 |
PE IIR | 3 | 6 | 10 | 17 | 19 | ||||
Sprawność | % | 1 | 3~10 | PE II | ≧ 97% | ||||
PE IIR | ≧ 93% | ||||||||
2 | 15~100 | PE II | ≧ 94% | ||||||
PE IIR | ≧ 90% |
Wymiary | PEII 050 1st. / 2st. |
PEII 070 1st. / 2st. |
PEII 090 1st. / 2st. |
PEII 120 1st. / 2st. |
PEII 155 1st. / 2 st. |
|||||
D1 | 44 | 62 | 80 | 108 | 140 | |||||
D2 | M4X9 | M5X10 | M6X12 | M8X15 | M10X18 | |||||
D3h6 | 12 | 16 | 22 | 32 | 40 | |||||
D4h6 | 35 | 52 | 68 | 90 | 120 | |||||
D5 | 17 | 22 | 30 | 40 | 55 | |||||
D6 | M4X0.7P | M5X0.8P | M8X1.25P | M12X1.75P | M16X2P | |||||
D8 | 50 | 70 | 90 | 120 | 155 | |||||
L2 | 24,5 | 36 | 46 | 70 | 97 | |||||
L3 | 4 | 4,5 | 6 | 7 | 9,5 | |||||
L4 | 2,5 | 3,5 | 4 | 5 | 5,5 | |||||
L5 | 14 | 25 | 32 | 50 | 70 | |||||
L6 | 2 | 2 | 2 | 4 | 6 | |||||
L9 | 4,5 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | |||||
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | |||||
B1h9 | 4 | 5 | 6 | 10 | 12 | |||||
H1 | 13,5 | 18 | 24,5 | 35 | 43v |
(1) Wymiary są powiązane z połączeniem silnika. W celu dalszej informacji prosimy o kontakt firmę APEX.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .