przekładnia planetarna Seria PDR
 

  •     Moment wyjściowy

T2N : 10 Nm - 232 Nm

 

  •     Przełożenia
    1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 7 / 10

2-stopniowa : 15 / 16 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100

 

  •     Luzy

1-stopniowa : < 10 ~ 12 arcmin

2-stopniowa : < 12 ~ 14 arcmin

 

  •     Wysoka sprawność

1-stopniowa : > 93%

2-stopniowa : > 90%

 

  •     Łatwy montaż
  •     Niski poziom hałasu
  •     Zwarta konstrukcja
Seria PDR
Model nr ilość stopni Przełożenie Typ PD 053
PDR053
PD 064
PDR064
PD 090
PDR 090
PD 110
PDR110
Nominalny moment wyjściowy T2N Nm 1 3  - 16 42 110 217
4 16 42 113 223
5 15 40 118 220
7 12 35 96 198
10 10 27 68 155
2 15 15 40 109 213
16 16 42 116 228
20 16 42 116 230
25 15 40 123 228
30 15 40 108 212
35 12 35 100 206
40 16 43 117 232
50 15 40 123 228
70 12 35 100 206
100 10 27 70 162
Przeciążeniowy moment krytyczny T2NOT Nm 1,2 3-100 3 razy T2N
Maks. Moment przyśpieszenia Nm 1,2 3-100 T2B = 60% z T2NOT
Moment bez obciążenia (4) Nm 1  3 - 10  PD  0,05 0,1 0,4 0,8
PDR 0,1 0,15 0,45 0,85
2 15 - 100 PD 0,05 0,1 0,3 0,4
PDR 0,1 0,15 0,35 0,45
Luz (2) arcmin 1  3 - 10  PD < 8  < 7 < 6 < 6
 PDR < 12 < 11 < 10 < 10
2  15 - 100 PD  < 10 < 9 < 8 < 8
PDR < 14 < 13 < 12 < 12
Sztywność na skręcanie Nm/arcmin 1,2  3 - 100  -  1,2 3 10,8 16,2
Nominalna prędkość wejściowa n1N obr/min 1,2 3 - 100  - 4500 4000 3600 3600
Maksymalna prędkość wejściowa n1B obr/min 1,2 3 - 100  - 8000 6000 6000 4800
Maks. Obciążenie promieniowe F2rB(3) N 1,2 3 - 100  - 1045 880 1615 3675
Maks. Obciążenie osiowe F2aB(3) N 1,2 3 - 100  - 523 440 808 1838
Maks. Moment gnący M2K Nm 1,2 3 - 100  -  22 17 44 140
Temperatura pracy °C 1,2 3 - 100  - 0 °C - 90  °C
Poziom ochrony   1,2 3 - 100  - IP65
Smarowanie   1,2 3 - 100  - Syntetyczny olej przekładniowy
Pozycja zamocowania   1,2 3 - 100  -  Wszystkie kierunki
Poziom hałasu(4) dB (A) 1,2 3 - 100  PD ≤60 ≤62 ≤64 ≤66
PDR ≤70 ≤72 ≤ 74 ≤ 75
Maksymalny moment gnący Nm 1,2  3 - 100 PD 7 16 31 56
na wejściu kołnierza Mb(5) PDR 4 9 16 25
Sprawność % 1  3 - 10 PD ≥97%
PDR ≥93%
2  15 - 100 PD ≥94%
PDR ≥90%

1. Przełożenie (i =Nin / Nout ).

2. Luz mierzony jest przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N

3. Wał obciążony centralnie przy 100 obr/min.

4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarach. przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.

5. Maks. Waga silnika [kg]*= (0.1xMb)/motor length [m]

* z symetrycznym rozłożeniem wagi silnika

* z poziomym i nieruchomym zamocowaniem

 

Wymiary PDR 053
1 st.       /      2 st.
PDR 064
1 st.       /        2 st.
PDR 090
1 st.       /       2 st.
PDR 110
1 st.      /       2 st.
D1H7 12 20 31,5 40
D2 22 31,5 50 63
D3h7 28 40 63 75
D4h7 53 64 90 110
D5 64 79 109 135
D6 M4X0.7Px8L M5X0.8Px8L M6X1Px13.5L M6X1Px13.5L
D8 70 88 120 147
D7 3,4 4,5 5,5 5,5
L1 4 8 15 15
L2 14,5 19,5 30 29
L3 3 4 7 7
L4 5 5 7 8
L11 42,8 57,8 39,5 59,5 49,6 76,1 75,4 111,4
L12 67,8 82,8 69 89 89,6 116,1 126,4 162,4
X w stopniach 30° 45° 45° 22,5°
Y w stopniach 60° 45° 45° 22,5°
Z 6 8 8 12

 1. Ta część dopasowywana jest pod współpracujący silnik.

Pliki do pobrania

Katalog serii PDR
Instrukcja montażu
DesignTool

DesignTool

Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .

36 lat doświadczenia
35 oddziałów na świecie
ponad 20700 zadowolonych klientów