T2N : 10 Nm - 232 Nm
2-stopniowa : 15 / 16 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100
1-stopniowa : < 6 ~ 8 arcmin
2-stopniowa : < 8 ~ 10 arcmin
1-stopniowa : > 97%
2-stopniowa : > 94%
Model nr | ilość stopni | Przełożenie | Typ | PD 053 PDR053 |
PD 064 PDR064 |
PD 090 PDR 090 |
PD 110 PDR110 |
|
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | - | 16 | 42 | 110 | 217 |
4 | 16 | 42 | 113 | 223 | ||||
5 | 15 | 40 | 118 | 220 | ||||
7 | 12 | 35 | 96 | 198 | ||||
10 | 10 | 27 | 68 | 155 | ||||
2 | 15 | 15 | 40 | 109 | 213 | |||
16 | 16 | 42 | 116 | 228 | ||||
20 | 16 | 42 | 116 | 230 | ||||
25 | 15 | 40 | 123 | 228 | ||||
30 | 15 | 40 | 108 | 212 | ||||
35 | 12 | 35 | 100 | 206 | ||||
40 | 16 | 43 | 117 | 232 | ||||
50 | 15 | 40 | 123 | 228 | ||||
70 | 12 | 35 | 100 | 206 | ||||
100 | 10 | 27 | 70 | 162 | ||||
Przeciążeniowy moment krytyczny T2NOT | Nm | 1,2 | 3-100 | 3 razy T2N | ||||
Maks. Moment przyśpieszenia | Nm | 1,2 | 3-100 | T2B = 60% z T2NOT | ||||
Moment bez obciążenia (4) | Nm | 1 | 3 - 10 | PD | 0,05 | 0,1 | 0,4 | 0,8 |
PDR | 0,1 | 0,15 | 0,45 | 0,85 | ||||
2 | 15 - 100 | PD | 0,05 | 0,1 | 0,3 | 0,4 | ||
PDR | 0,1 | 0,15 | 0,35 | 0,45 | ||||
Luz (2) | arcmin | 1 | 3 - 10 | PD | < 8 | < 7 | < 6 | < 6 |
PDR | < 12 | < 11 | < 10 | < 10 | ||||
2 | 15 - 100 | PD | < 10 | < 9 | < 8 | < 8 | ||
PDR | < 14 | < 13 | < 12 | < 12 | ||||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3 - 100 | - | 1,2 | 3 | 10,8 | 16,2 |
Nominalna prędkość wejściowa n1N | obr/min | 1,2 | 3 - 100 | - | 4500 | 4000 | 3600 | 3600 |
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | obr/min | 1,2 | 3 - 100 | - | 8000 | 6000 | 6000 | 4800 |
Maks. Obciążenie promieniowe F2rB(3) | N | 1,2 | 3 - 100 | - | 1045 | 880 | 1615 | 3675 |
Maks. Obciążenie osiowe F2aB(3) | N | 1,2 | 3 - 100 | - | 523 | 440 | 808 | 1838 |
Maks. Moment gnący M2K | Nm | 1,2 | 3 - 100 | - | 22 | 17 | 44 | 140 |
Temperatura pracy | °C | 1,2 | 3 - 100 | - | 0 °C - 90 °C | |||
Poziom ochrony | 1,2 | 3 - 100 | - | IP65 | ||||
Smarowanie | 1,2 | 3 - 100 | - | Syntetyczny olej przekładniowy | ||||
Pozycja zamocowania | 1,2 | 3 - 100 | - | Wszystkie kierunki | ||||
Poziom hałasu(4) | dB (A) | 1,2 | 3 - 100 | PD | ≤60 | ≤62 | ≤64 | ≤66 |
PDR | ≤70 | ≤72 | ≤ 74 | ≤ 75 | ||||
Maksymalny moment gnący | Nm | 1,2 | 3 - 100 | PD | 7 | 16 | 31 | 56 |
na wejściu kołnierza Mb(5) | PDR | 4 | 9 | 16 | 25 | |||
Sprawność | % | 1 | 3 - 10 | PD | ≥97% | |||
PDR | ≥93% | |||||||
2 | 15 - 100 | PD | ≥94% | |||||
PDR | ≥90% |
1. Przełożenie (i =Nin / Nout ).
2. Luz mierzony jest przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. Wał obciążony centralnie przy 100 obr/min.
4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarach. przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
5. Maks. Waga silnika [kg]*= (0.1xMb)/motor length [m]
* z symetrycznym rozłożeniem wagi silnika
* z poziomym i nieruchomym zamocowaniem
Wymiary | PD 053 1 st. / 2 st. |
PD 064 1 st. / 2 st. |
PD 090 1 st. / 2 st. |
PD 110 1 st. / 2 st. |
||||
D1H7 | 12 | 20 | 31,5 | 40 | ||||
D2 | 22 | 31,5 | 50 | 63 | ||||
D3h7 | 28 | 40 | 63 | 75 | ||||
D4h7 | 53 | 64 | 90 | 110 | ||||
D5 | 64 | 79 | 109 | 135 | ||||
D6 | M4X0.7Px8L | M5X0.8Px8L | M6X1Px13.5L | M6X1Px13.5L | ||||
D8 |
3,4 |
4,5 | 5,5 | 5,5 | ||||
D7 | 70 | 88 | 120 | 147 | ||||
L1 | 4 | 8 | 15 | 15 | ||||
L2 | 14,5 | 19,5 | 30 | 29 | ||||
L3 | 3 | 4 | 7 | 7 | ||||
L4 | 5 | 5 | 7 | 8 | ||||
X w stopniach | 30° | 45° | 45° | 22,5° | ||||
Y w stopniach | 60° | 45° | 45° | 22,5° | ||||
Z | 6 | 8 | 8 | 12 |
1. Ta część dopasowywana jest pod współpracujący silnik.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .