T2N : 8 Nm - 459 Nm
2-stopniowa : 15 / 16 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 50 / 70 / 81 / 100
1-stopniowa : < 6 ~ 8 arcmin
2-stopniowa : < 8 ~ 10 arcmin
1-stopniowa : > 97%
2-stopniowa : > 94%
Model nr | ilość stopni | Przełożenie | Typ | PAII 042 PAIIR042 |
PA II 060 PAIIR060 |
PA II 090 PAIIR090 |
PAII 115 PAIIR115 |
PAII 142 PAIIR142 |
|
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | - | 16 | 42 | 110 | 217 | 430 |
4 | 16 | 42 | 113 | 223 | 440 | ||||
5 | 15 | 40 | 118 | 220 | 435 | ||||
7 | 12 | 35 | 96 | 198 | 366 | ||||
9 | 8 | 24 | 60 | 125 | 273 | ||||
10 | 10 | 27 | 68 | 155 | 295 | ||||
2 | 15 | 15 | 40 | 109 | 213 | 424 | |||
16 | 16 | 42 | 116 | 228 | 452 | ||||
20 | 16 | 42 | 116 | 230 | 454 | ||||
25 | 15 | 40 | 123 | 228 | 450 | ||||
30 | 15 | 40 | 108 | 212 | 422 | ||||
35 | 12 | 35 | 100 | 206 | 382 | ||||
40 | 16 | 43 | 117 | 232 | 459 | ||||
50 | 15 | 40 | 123 | 228 | 450 | ||||
70 | 12 | 35 | 100 | 206 | 382 | ||||
81 | 8 | 24 | 59 | 131 | 285 | ||||
100 | 10 | 27 | 70 | 162 | 308 | ||||
Przeciążeniowy moment krytyczny T2NOT | Nm | 1,2 | 3-100 | 3 razy T2N | |||||
Maks. Moment przyśpieszenia | Nm | 1,2 | 3-100 | T2B = 60% z T2NOT | |||||
Moment bez obciążenia (4) | Nm | 1 | 3 - 10 | PA II | 0,05 | 0,1 | 0,4 | 0,8 | 2,5 |
PA IIR | 0,1 | 0,15 | 0,45 | 0,85 | 2,55 | ||||
2 | 15 - 100 | PA II | 0,05 | 0,1 | 0,3 | 0,4 | 0,8 | ||
PA IIR | 0,1 | 0,15 | 0,35 | 0,45 | 0,85 | ||||
Luz (2) | arcmin | 1 | 3 - 10 | PA II | < 8 | < 7 | < 6 | < 6 | < 6 |
PA IIR | < 12 | < 11 | < 10 | < 10 | < 10 | ||||
2 | 15 - 100 | PA II | < 10 | < 9 | < 8 | < 8 | < 8 | ||
PA IIR | < 14 | < 13 | < 12 | < 12 | < 12 | ||||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3 - 100 | - | 0,9 | 2,2 | 8 | 12 | 16 |
Nominalna prędkość wejściowa n1N | obr/min | 1,2 | 3 - 100 | - | 4500 | 4000 | 3600 | 3600 | 2500 |
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | obr/min | 1,2 | 3 - 100 | - | 8000 | 6000 | 6000 | 4800 | 3600 |
Maks. Obciążenie promieniowe F2rB(3) | N | 1,2 | 3 - 100 | - | 810 | 1150 | 1530 | 3470 | 4640 |
Maks. Obciążenie osiowe F2aB(3) | N | 1,2 | 3 - 100 | - | 405 | 575 | 765 | 1735 | 2320 |
Temperatura pracy | °C | 1,2 | 3 - 100 | - | 0 °C - 90 °C | ||||
Poziom ochrony | 1,2 | 3 - 100 | - | IP65 | |||||
Smarowanie | 1,2 | 3 - 100 | - | Syntetyczny olej przekładniowy | |||||
Pozycja zamocowania | 1,2 | 3 - 100 | - | Wszystkie kierunki | |||||
Poziom hałasu(4) | dB (A) | 1,2 | 3 - 100 | PA II | ≤60 | ≤62 | ≤64 | ≤66 | ≤68 |
PA IIR | ≤70 | ≤72 | ≤ 74 | ≤ 75 | ≤ 77 | ||||
Maksymalny moment gnący Mb(2) | Nm | 1,2 | 3 - 100 | PA II | 5 | 12 | 22 | 45 | 54 |
PA IIR | 3 | 6 | 10 | 17 | 19 | ||||
Sprawność | % | 1 | 3 - 10 | PA II | ≥97% | ||||
PA IIR | ≥93% | ||||||||
2 | 15 - 100 | PA II | ≥94% | ||||||
PA IIR | ≥90% |
1. Przełożenie (i =Nin / Nout ).
2. Luz mierzony jest przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. Wał obciążony centralnie przy 100 obr/min.
4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarach. przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
5. Maks. Waga silnika [kg]*= (0.1xMb)/motor length [m]
* z symetrycznym rozłożeniem wagi silnika
* z poziomym i nieruchomym zamocowaniem
Wymiary | PA II 042 1st. / 2st. |
PA II 060 1st. / 2st. |
PA II 090 1st. / 2st. |
PA II 115 1st. / 2st. |
PA II 142 1st. / 2st. |
|||||
D1 | 50 | 70 | 100 | 130 | 165 | |||||
D2 | 3,4 | 5,5 | 6,6 | 9 | 11 | |||||
D3h6 | 13 | 16 | 22 | 32 | 40 | |||||
D4g6 | 35 | 50 | 80 | 110 | 130 | |||||
D5 | 17 | 22 | 30 | 40 | 55 | |||||
D6 | M4X0.7P | M5X0.8P | M8X1.25P | M12X1.75P | M16X2P | |||||
D8 | 44 | 60 | 86 | 114 | 140 | |||||
L1 | 42 | 60 | 90 | 115 | 142 | |||||
L2 | 26 | 37 | 48.5 | 65 | 97 | |||||
L3 | 5,5 | 5,5 | 8,5 | 10 | 12,5 | |||||
L4 | 2,5 | 3,5 | 4 | 5 | 5,5 | |||||
L5 | 14 | 25 | 32 | 40 | 63 | |||||
L6 | 2 | 2 | 2 | 5 | 5 | |||||
L7 | 6,5 | 10 | 12 | 16 | 20 | |||||
L9 | 4,5 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | |||||
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | |||||
B1h9 | 5 | 5 | 6 | 10 | 12 | |||||
H1 | 15 | 18 | 24,5 | 35 | 43 |
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .