przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
T2N : 55 Nm - 4,290 Nm
2-stopniowa : 16 / 20 / 21 / 25 / 28 / 31 / 35 / 40 / 46 / 50 / 61 / 70 / 91 / 100
1-stopniowa : 4arcmin
2-stopniowa : 4arcmin
1-stopniowa : > 97%
2-stopniowa : > 94%
Model Nr | Stopień | Przełożenie1 | MGO115 | MGO140 | MGO170 | MGO240 | MGO285 | MGO320 | ||
Moment nominalny T2N | 1 | 4 | 205 | 380 | 765 | 1,415 | 2,190 | 4,035 | ||
5 | 185 | 325 | 660 | 1,225 | 1,905 | 3,505 | ||||
7 | 135 | 260 | 515 | 980 | 1,530 | 2,530 | ||||
10 | 55 | 160 | 315 | 700 | 1,070 | 1,810 | ||||
2 | 16 | 195 | 385 | 805 | 1,485 | 2,295 | 4,215 | |||
20 | 190 | 370 | 795 | 1,495 | 1,990 | 3,660 | ||||
21 | 195 | 345 | 700 | 1,295 | 2,005 | 3,685 | ||||
25 | 195 | 345 | 700 | 1,295 | 2,005 | 3,685 | ||||
28 | 180 | 345 | 755 | 1,510 | 2,335 | 4,290 | ||||
31 | 135 | 280 | 560 | 1,050 | 1,620 | 2,590 | ||||
35 | 195 | 350 | 705 | 1,310 | 2,030 | 3,725 | ||||
40 | 96 | 220 | 615 | 1,260 | 2,360 | 4,280 | ||||
46 | 55 | 160 | 335 | 660 | 1,005 | 1,700 | ||||
50 | 120 | 275 | 715 | 1,325 | 2,050 | 3,765 | ||||
61 | 135 | 285 | 585 | 1,095 | 1,670 | 2,675 | ||||
70 | 135 | 285 | 585 | 1,095 | 1,670 | 2,675 | ||||
91 | 55 | 160 | 345 | 660 | 1,005 | 1,700 | ||||
100 | 55 | 160 | 345 | 660 | 1,005 | 1,700 | ||||
Moment krytyczny przeciążeniowy T2NOT | Nm | 1.2 | 4~100 | 3-krotność nominalnego momentu wyjściowego | ||||||
Maksymalny moment wyjściowy T2B | Nm | 1,2 | 4~100 | 1.5 x nominalny moment wyjściowy | ||||||
Moment obrotowy bez obciążenia3 | Nm | 1 | 4~10 | 0.7 | 1.4 | 3.5 | 7 | 11 | 14 | |
2 | 16~100 | 0.3 | 0.6 | 1.3 | 2.2 | 3.5 | 4.5 | |||
Luz2 | arcmin | 1 | 4~10 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | |
2 | 16~100 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | |||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1.2 | 4~100 | 22 | 60 | 115 | 395 | 650 | 1,050 | |
Nominalna prędkość wejściowa N1N | rpm | 1 | 4~10 | 3,600 | 3,600 | 3,000 | 2,700 | 2,400 | 2,100 | |
2 | 16~100 | 4,600 | 4,600 | 4,000 | 3,700 | 3,400 | 3,100 | |||
Max. prędkość wejściowa N1B | rpm | 1 | 4~10 | 6,000 | 6,000 | 5,000 | 4,500 | 4,000 | 3,500 | |
2 | 16~100 | 7,000 | 7,000 | 6,000 | 5,500 | 5,000 | 4,500 | |||
Max. obciążenie osiowe F2a4 | N | 1.2 | 4~100 | 2,900 | 4,070 | 13,700 | 29,000 | 40,000 | 46,000 | |
Max. moment gnący M2K4 | N | 1,2 | 4~100 | 1,300 | 2,180 | 3,600 | 10,500 | 18,400 | 22,000 | |
Temperatura pracy | ºC | 1.2 | 4~100 | -10ºC~+90ºC | ||||||
Stopień ochrony | 1.2 | 4~100 | IP67 | |||||||
Smarowanie | 1.2 | 4~100 | Smar | |||||||
Pozycja montażu | 1.2 | 4~100 | wszystkie kierunki | |||||||
Poziom hałasu (n1=3000 rpm)(4) | dB(A) | 1 | 4~10 | ≤ 59 | ≤ 64 | ≤ 65 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 66 | |
2 | 16~100 | ≤ 59 | ≤ 60 | ≤ 63 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 66 | |||
Sprawność | % | 1 | 4~10 | ≥97 % | ||||||
2 | 16~100 | ≥94 % |
1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)
2. Luz mierzony przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
4. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min
5. Nie zaleca się pracy ciągłej.
Wymiary | MG0115 | MGO140 | MGO170 | MGO240 | MGO285 | MGO320 |
D1H7 | 31.5 | 40 | 50 | 80 | 100 | 100 |
D2 | 50 | 63 | 80 | 125 | 140 | 160 |
D3h7 | 63 | 85 | 100 | 160 | 186 | 208 |
D4h7 | 115 | 140 | 170 | 240 | 285 | 320 |
D5 | 135 | 167 | 200 | 276 | 327 | 368 |
D6 x skok x głębokość | M6 x 1P x 10 | M6 x 1P x 11 | M8 x 1.25Px15 | M10 x 1.5Px20 | M16 x 2P x 25 | M20 x 2.5P x 31 |
D8 | 12 | 14 | 16.5 | 20.5 | 25 | 29 |
D8 Fastenieng Screw* | M8 | M10 | M12 | M16 | M20 | M24 |
D10 x skok | M5x0.8P | M6x1P | M8x1.25P | M10x1.5P | M12x1.75P | M16x2P |
D11 x skok | M6x1P | M8x1.25P | M10x1.5P | M12x1.75P | M16x2P | M16x2P |
D12 | 5.7 | 7.7 | 9.7 | 11.7 | 15.7 | 15.7 |
L1 | 15 | 15 | 15 | 16 | 16 | 16 |
L2 | 30 | 41 | 48 | 60 | 70 | 79.9 |
L3 | 7 | 7 | 7.5 | 10 | 13.5 | 16.5 |
L4 | 10.5 | 12 | 15 | 17 | 22 | 25 |
L10 | 130 | 160 | 190 | 260 | 315 | 350 |
L11 | 145 | 180 | 215 | 280 | 335 | 390 |
L13 | 43.7 | 54.1 | 64.8 | 86.2 | 100.4 | 119.2 |
L14 | 57.2 | 70.8 | 84.8 | 122.2 | 132.4 | 154 |
L15 | 41.6 | 51.4 | 61.6 | 90.5 | 107.3 | 115.8 |
L16 | 54.6 | 67.6 | 80.9 | 113 | 135.5 | 148.9 |
X w stopniach | 45 | 22.5 | 30 | 30 | 24 | 24 |
Y w stoniach | 45 | 22.5 | 30 | 30 | 24 | 24 |
Z | 8 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
(1) Reszta wymiarów zależna jest od silnika współpracującego. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX DYNAMICS bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
(2) Zastosuj specjalną podkładkę dostarczoną przez APEX
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .