przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
T2N : 24 Nm - 12,495 Nm
2-stopniowa : 16 / 20 / 21 / 25 / 28 / 31 / 35 / 40 / 46 / 50 / 61 / 70 / 91 / 100
1-stopniowa : 3arcmin
2-stopniowa : 4arcmin
1-stopniowa : > 97%
2-stopniowa : > 94%
Model Nr | Stopień | Przełożenie1 | MD064 | MD090 | MD0110 | MD140 | MD200 | MD255 | MD285 | MD355 | MD450 | ||
Moment nominalny T2N | 1 | 4 | 100 | 205 | 380 | 765 | 1,415 | 2,190 | 4,035 | - | - | ||
5 | 85 | 185 | 325 | 660 | 1,225 | 1,905 | 3,505 | 6,250 | 12,105 | ||||
7 | 60 | 135 | 260 | 515 | 980 | 1,530 | 2,530 | 5,045 | 10,260 | ||||
10 | 24 | 55 | 160 | 315 | 700 | 1,070 | 1,810 | 3,345 | 7,160 | ||||
2 | 16 | 85 | 195 | 385 | 805 | 1,485 | 2,295 | 4,215 | - | - | |||
20 | 80 | 190 | 370 | 795 | 1,495 | 1,990 | 3,660 | - | - | ||||
21 | 90 | 195 | 345 | 700 | 1,295 | 2,005 | 3,685 | 6,525 | 12,495 | ||||
25 | 90 | 195 | 345 | 700 | 1,295 | 2,005 | 3,685 | - | - | ||||
28 | 60 | 180 | 345 | 755 | 1,510 | 2,335 | 4,290 | - | - | ||||
31 | 60 | 135 | 280 | 560 | 1,050 | 1,620 | 2,590 | 5,280 | 10,595 | ||||
35 | 75 | 195 | 350 | 705 | 1,310 | 2,030 | 3,725 | - | - | ||||
40 | 40 | 96 | 220 | 615 | 1,260 | 2,360 | 4,280 | - | - | ||||
46 | 24 | 55 | 160 | 335 | 660 | 1,005 | 1,700 | 3,400 | 7,125 | ||||
50 | 50 | 120 | 275 | 715 | 1,325 | 2,050 | 3,765 | - | - | ||||
61 | 60 | 135 | 285 | 585 | 1,095 | 1,670 | 2,675 | 5,445 | 10,895 | ||||
70 | 60 | 135 | 285 | 585 | 1,095 | 1,670 | 2,675 | - | - | ||||
91 | 24 | 55 | 160 | 345 | 660 | 1,005 | 1,700 | 3,400 | 7,000 | ||||
100 | 24 | 55 | 160 | 345 | 660 | 1,005 | 1,700 | - | - | ||||
Moment krytyczny przeciążeniowy T2NOT | Nm | 1.2 | 4~100 | 3-krotność nominalnego momentu wyjściowego | |||||||||
Maksymalny moment wyjściowy T2B | Nm | 1,2 | 4~100 | 1.5 x nominalny moment wyjściowy | |||||||||
Moment obrotowy bez obciążenia3 | Nm | 1 | 4~10 | 0.45 | 0.7 | 1.4 | 3.5 | 7 | 11 | 14 | 25 | 40 | |
2 | 16~100 | 0.2 | 0.3 | 0.6 | 1.3 | 2.2 | 3.5 | 4.5 | 13 | 21 | |||
Luz2 | arcmin | 1 | 4~10 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | |
2 | 16~100 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | |||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1.2 | 4~100 | 8 | 22 | 60 | 115 | 395 | 650 | 1,050 | 2,850 | 5,700 | |
Nominalna prędkość wejściowa N1N | rpm | 1 | 4~10 | 5,000 | 3,600 | 3,600 | 3,000 | 2,700 | 2,400 | 2,100 | 1,500 | 1,000 | |
2 | 16~100 | 5,000 | 4,600 | 4,600 | 4,000 | 3,700 | 3,400 | 3,100 | 2,500 | 2,000 | |||
Max. prędkość wejściowa N1B | rpm | 1 | 4~10 | 7,000 | 6,000 | 6,000 | 5,000 | 4,500 | 4,000 | 3,500 | 3,000 | 2,500 | |
2 | 16~100 | 7,000 | 7,000 | 7,000 | 6,000 | 5,500 | 5,000 | 4,500 | 4,000 | 3,500 | |||
Max. obciążenie osiowe F2a4 | N | 1.2 | 4~100 | 1,690 | 2,220 | 4,070 | 8,530 | 17,000 | 26,900 | 39,200 | 101,500 | 143,700 | |
Max. moment gnący M2K4 | N | 1,2 | 4~100 | 120 | 280 | 480 | 1,310 | 3,530 | 5,920 | 9,230 | 29,100 | 63,300 | |
Temperatura pracy | ºC | 1.2 | 4~100 | -10ºC~+90ºC | |||||||||
Stopień ochrony | 1.2 | 4~100 | IP67 | ||||||||||
Smarowanie | 1.2 | 4~100 | syntetyczny olej przekładniowy | ||||||||||
Pozycja montażu | 1.2 | 4~100 | wszystkie kierunki | ||||||||||
Poziom hałasu (n1=3000 rpm)(4) | dB(A) | 1 | 4~10 | ≤ 58 | ≤ 59 | ≤ 64 | ≤ 65 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 68 | ≤ 70 | |
2 | 16~100 | ≤ 58 | ≤ 59 | ≤ 60 | ≤ 63 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 68 | ≤ 70 | |||
Sprawność | % | 1 | 4~10 | ≥97 % | |||||||||
2 | 16~100 | ≥94 % |
1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)
2. Luz mierzony przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
4. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min.
5. Nie zaleca się pracy ciągłej.
Wymiary | MD064 | MD090 | MD0110 | MD140 | MD200 | MD255 | MD285 | MD355 | MD450 |
D1H7 | 20 | 31.5 | 40 | 50 | 80 | 100 | 100 | 120 | 155 |
D2 | 31.5 | 50 | 63 | 80 | 125 | 140 | 160 | 200 | 250 |
D3h7 | 40 | 63 | 80 | 100 | 160 | 180 | 200 | 250 | 315 |
D4h7 | 64 | 90 | 110 | 140 | 200 | 255 | 285 | 355 | 450 |
D5 | 79 | 109 | 135 | 168 | 233 | 280 | 310 | 385 | 490 |
D6 x skok x głębokość | M5 x 0.8P x 8 | M6 x 1P x 10 | M6 x 1P x 11 | M8 x 1.25Px15 | M10 x 1.5Px20 | M16 x 2P x 25 | M20 x 2.5P x 31 | M24 x 3P x 32 | M30 x 3.5P x 40 |
D7 | 88 | 120 | 147 | 180 | 249.5 | 302 | 332 | 415 | 530 |
D8 | 4.5 | 5.5 | 5.5 | 6.6 | 9 | 13.5 | 13.5 | 17.5 | 22 |
L1 | 8 | 15 | 15 | 15 | 16 | 16 | 16 | 35 | 24 |
L2 | 19.5 | 30 | 29 | 38 | 50 | 66 | 75 | 80 | 85 |
L3 | 4 | 7 | 7 | 7.5 | 8.5 | 13.5 | 16.5 | 20 | 20 |
L4 | 5 | 7 | 8 | 10 | 12 | 18 | 20 | 45 | 60 |
X w stopniach | 45 | 45 | 22.5 | 30 | 30 | 24 | 24 | 22.5 | 30 |
Y w stopniach | 45 | 45 | 22.5 | 30 | 30 | 24 | 24 | 22.5 | 30 |
Z | 8 | 8 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 16 | 12 |
U w stopniach | 45 | 45 | 45 | 30 | 30 | 22.5 | 22.5 | 30 | 30 |
V w stoniach | 45 | 45 | 45 | 30 | 30 | 22.5 | 22.5 | 30 | 30 |
W | 8 | 8 | 8 | 12 | 12 | 16 | 16 | 12 | 12 |
(1) Reszta wymiarów zależna jest od silnika współpracującego. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX DYNAMICS bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
(2) Dostępna jest również wersja z wałem na wejściu przekładni - MDS
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .