T2N : 18 Nm - 1600 Nm
1-stopniowa : < 3 arcmin
Wysoka sprawność
1-stopniowa : > 96%
Model nr | Ilość stopni | przełożenie(1) | KH 064 | KH 090 | KH 110 | KH 140 | KH 200 | KH 255 | KH 285 | |
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | 25 | 50 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 |
4 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
5 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
7 | 23 | 50 | 100 | 200 | 390 | 750 | 1,4 | |||
10 | 18 | 40 | 85 | 170 | 360 | 600 | 1,1 | |||
2 | 12 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | ||
16 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
20 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
25 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
28 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
35 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
40 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
50 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
70 | 23 | 50 | 100 | 200 | 390 | 750 | 1,4 | |||
100 | 18 | 40 | 85 | 170 | 360 | 600 | 1,1 | |||
Maksymalny moment przeciążeniowy T2NOT | Nm | 1,2 | 3~100 | 2 razy T2N | ||||||
Maksymalny moment przyśpieszenia T2B | Nm | 1,2 | 3~100 | 1,5 razy T2N | ||||||
Moment bez obciążenia(4) | Nm | 1 | 3~10 | 0.9 | 1,6 | 3,2 | 4,2 | 9,6 | 16,5 | 26,4 |
2 | 12~100 | 0.1 | 0.1 | 0.2 | 0.4 | 1,1 | 1,9 | 3 | ||
Luz(2) | arcmin | 1 | 3~10 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 |
2 | 12~100 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3~100 | 1,1 | 4,5 | 10 | 23 | 54 | 90 | 170 |
Nominalna prędkość wejściowa d n1N | rpm | 1 | 3~10 | 3 | 2,8 | 2,7 | 2 | 2 | 2 | 1,5 |
2 | 12~100 | 5,5 | 4,6 | 4,6 | 4 | 3,7 | 3,4 | 3,1 | ||
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | rpm | 1 | 3~10 | 6 | 6 | 4,5 | 4,5 | 4 | 3 | 2,5 |
2 | 12~100 | 7 | 7 | 7 | 6 | 5,5 | 5 | 4,5 | ||
Maksymalne obciążenie promieniowe F2fB (3) | N | 1,2 | 3~100 | 2,4 | 4,5 | 5,1 | 13 | 28,7 | 36,2 | 58,3 |
Maksymalne obciążenie osiowe F2aB(3) | N | 1,2 | 3~100 | 1,2 | 2,25 | 2,55 | 6,5 | 14,35 | 18,1 | 29,15 |
Żywotność(5) | hr | 1,2 | 3~100 | 20 | ||||||
Temperatura pracy | º C | 1,2 | 3~100 | 0º C~ +90º C | ||||||
Poziom ochrony | 1,2 | 3~100 | IP65 | |||||||
Smarowanie | 1,2 | 3~100 | Syntetyczny olej przekładniowy | |||||||
Pozycja zamocowania | 1,2 | 3~100 | All directions | |||||||
Hałas(4) | dB(A) | 1,2 | 3~100 | ≦ 64 | ≦ 66 | ≦ 66 | ≦ 68 | ≦ 68 | ≦ 70 | ≦ 72 |
Sprawność | % | 1 | 3~10 | ≧ 96% | ||||||
2 | 12~100 | ≧ 94% |
1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)
2. Luz mierzony przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min
4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów.
5. Dla pracy ciągłej, żywotność jest krótsza niż 10 000 godzin
Seria KH, 1/2 st., przełożenie 3 - 100:
Wymiary | KH 064 1 / 2 st. |
KH 090 1 / 2 st. |
KH 110 1 / 2 st. |
KH 140 1 / 2 st. |
KH 200 1 / 2 st. |
KH 255 1 / 2 st. |
KH 285 1 / 2 st. |
D1 H7 | 20 | 31,5 | 40 | 50 | 80 | 100 | 100 |
D2 | 31,5 | 50 | 63 | 80 | 125 | 140 | 160 |
D3 h7 | 40 | 63 | 80 | 100 | 160 | 180 | 200 |
D4 h7 | 64 | 90 | 110 | 140 | 200 | 255 | 285 |
D5 | 79 | 109 | 135 | 168 | 233 | 280 | 310 |
D6 | M5x0.8Px8 | M6x1Px10 | M6x1Px12 | M8x1.25Px15 | M10x1.5Px20 | M16x2Px25 | M20x2.5Px31 |
D7 | 88 | 120 | 147 | 180 | 249.5 | 302 | 332 |
D8 | 4,5 | 5,5 | 5,5 | 6,6 | 9 | 13,5 | 13,5 |
D9 | 73 | 94 | 116 | 163 | 210 | 255 | 300 |
D10 | 18,5 | 25,8 | 36.8 | 55.2 | 69.2 | 82.2 | 92.2 |
D11 +0.5 / 0 | 10 | 20 | 28 | 40 | 55 | 62 | 70 |
L1 | 8 | 12 | 12 | 12 | 16 | 20 | 20 |
L2 | 19,5 | 30 | 29 | 38 | 50 | 66 | 75 |
L3 | 4 | 7 | 7 | 7,5 | 8,5 | 13,5 | 16,5 |
L4 | 5 | 7 | 8 | 10 | 12 | 18 | 20 |
L5 | 10 | 13 | 17 | 25 | 31 | 36 | 43 |
L6 | 43 | 53.5 | 67 | 81 | 117 | 132 | 160.5 |
L7 | 46 | 55.3 | 71.3 | 91.8 | 118 | 134 | 168 |
L8 | 108.5 | 138.8 | 167.3 | 210.8 | 285 | 332 | 403.5 |
L9 | 94 | 114.5 | 129 | 173.5 | 228 | 265.5 | 294.5 |
L10 | 1,5 | 2,3 | 3 | 2,8 | 3 | 3 | 3 |
X w stopniach | 45° | 45° | 22.5° | 30° | 30° | 12° | 12° |
Y w stopniach | 45° | 45° | 22.5° | 30° | 30° | 24° | 24° |
Z | 8 | 8 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
U w stopniach | 45° | 45° | 45° | 30° | 30° | 22.5° | 22.5° |
V w stopniach | 45° | 45° | 45° | 30° | 30° | 22.5° | 22.5° |
W | 7 | 7 | 7 | 10 | 10 | 13 | 13 |
1. Ta część dopasowywana jest pod współpracujący silnik.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .