T2N : 30 Nm - 10750 Nm
3-stopniowa : 21 / 31 / 46 / 61 / 91
2-stopniowa : ≤2arcmin (AHKC064≤3)
2-stopniowa : ≤2arcmin
2-stopniowa : > 95%
3-stopniowa : > 93%
Model nr | Stopień | Przełożenie(1) | AHKC064 | AHKC090 | AHKC110 | AHKC140 | AHKC200 | AHKC255 | AHKC285 | AHKC355 | AHKC450 | |
Nominalny moment wyjściowyT2N | Nm | 2 | 4 | 35 | 80 | 210 | 415 | 1,005 | - | - | - | - |
5 | 35 | 80 | 210 | 415 | 1,005 | 2,05 | 3,25 | - | - | |||
7 | 30 | 70 | 180 | 350 | 820 | 1,75 | 2,41 | - | - | |||
8 | 35 | 80 | 210 | 415 | 1,005 | - | - | - | - | |||
10 | 35 | 80 | 210 | 415 | 1,005 | 2,05 | 3,25 | - | - | |||
3 | 21 | - | 85 | 220 | 430 | 1,065 | 2,1 | 3,34 | 5,32 | 10,75 | ||
31 | - | 70 | 185 | 365 | 860 | 1,79 | 2,47 | 5,72 | 9,1 | |||
46 | - | 60 | 155 | 305 | 675 | 1,08 | 1,89 | 3,46 | 7,8 | |||
61 | - | 70 | 185 | 365 | 860 | 1,79 | 2,47 | 5,7-20 | 9,1 | |||
91 | - | 60 | 155 | 305 | 675 | 1,08 | 1,89 | 3,46 | 7,8 | |||
Moment przeciążeniowy T2NOT | Nm | 2,3 | 4~91 | 2 razy T2N | ||||||||
Moment maksymalnego przyśpieszenia T2B | Nm | 2,3 | 4~91 | 1.5 razy T2N | ||||||||
Moment bez obciążenia(3) | Nm | 2 | 4~10 | 2 | 2,5 | 5,8 | 12 | 25 | 48 | 95 | - | - |
3 | 21~91 | 1 | 1,5 | 2,5 | 4 | 9 | 18,5 | 35 | 75 | 148 | ||
luz(2) | arcmin | 2 | 4~10 | ≦ 3 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | - | - |
3 | 21~91 | - | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ≦ 2 | ||
sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 2,3 | 4~91 | 12 | 27 | 56 | 112 | 389 | 642 | 1,275 | 2,5 | 5,1 |
Nominalna prędkość wejściowa n1N | rpm | 2 | 4~10 | 5 | 3,6 | 3 | 2,3 | 1,8 | 1,5 | 1,1 | - | - |
3 | 21~91 | - | 4,6 | 4 | 3 | 2,3 | 1,8 | 1,5 | 1,5 | 1,1 | ||
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | rpm | 2 | 4~10 | 7 | 6 | 5,5 | 4,5 | 3,5 | 3 | 2,2 | - | - |
3 | 21~91 | - | 7 | 6,5 | 5,5 | 4,5 | 3,5 | 3 | 3 | 2,2 | ||
Maksymalne obciążenie osiowe F2a(4) | N | 2,3 | 4~91 | 1,69 | 2,22 | 4,07 | 8,53 | 17 | 26,9 | 39,2 | 101,5 | 143,7 |
Maksymalny moment zginający M2k(4) | Nm | 2,3 | 4~91 | 120 | 280 | 480 | 1,31 | 3,53 | 5,92 | 9,23 | 29,1 | 63,3 |
Czas pracy(5) | hr | 2,3 | 4~91 | 20 | ||||||||
Temperatura pracy | º C | 2,3 | 4~91 | -10º C~ 90º C | ||||||||
Poziom ochrony | 2,3 | 4~91 | IP65 | |||||||||
Smarowanie | 2,3 | 4~91 | Syntetyczny olej przekładniowy | |||||||||
pozycja zamocowania | 2,3 | 4~91 | Wszystkie kierunki | |||||||||
Poziom hałasu(3) | dB(A) | 2 | 4~10 | ≦68 | ≦ 68 | ≦ 68 | ≦ 70 | ≦ 70 | ≦ 72 | ≦ 74 | - | - |
3 | 21~91 | - | ≦ 68 | ≦ 68 | ≦ 70 | ≦ 70 | ≦ 72 | ≦ 74 | ≦ 74 | ≦ 76 | ||
Sprawność | % | 2 | 4~10 | ≧ 95% | ||||||||
3 | 21~91 | ≧ 93% |
1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)
2. Luz mierzony przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
4. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min
Seria AHKC, przełożenie 4 - 10 / 21 - 91:
Wymiary | AHKC064 2st. |
AHKC090 2st. / 3st. |
AHKC110 2st. / 3st. |
AHKC140 2st. / 3st. |
AHKC200 2st. / 3st. |
AHKC255 2st. / 3st. |
AHKC285 2st. / 3st. |
AHKC355 3st. |
AHKC450 3st. |
||||||
D1 H7 | 20 | 31,5 | 40 | 50 | 80 | 100 | 100 | 120 | 155 | ||||||
D2 | 31,5 | 50 | 63 | 80 | 125 | 140 | 160 | 200 | 250 | ||||||
D3 h7 | 40 | 63 | 80 | 100 | 160 | 180 | 200 | 250 | 315 | ||||||
D4 h7 | 64 | 90 | 110 | 140 | 200 | 255 | 285 | 355 | 450 | ||||||
D5 | 79 | 109 | 135 | 168 | 233 | 280 | 310 | 385 | 490 | ||||||
D6 x Skok x Dł. | M5x0.8Px8 | M6x1Px10 | M6x1Px11 | M8x1.25Px15 | M10x1.5Px20 | M16x2Px25 | M20x2.5Px31 | M24x3Px32 | M30x3.5Px40 | ||||||
D7 | 88 | 120 | 147 | 180 | 249.5 | 302 | 332 | 415 | 530 | ||||||
D8 | 4,5 | 5,5 | 5,5 | 6,6 | 9 | 13,5 | 13,5 | 17,5 | 22 | ||||||
D9 | 64 | 92 | 64 | 116 | 92 | 156 | 116 | 156 | 156 | 195 | 156 | 240 | 195 | 195 | 240 |
L1 | 8 | 15 | 15 | 15 | 16 | 16 | 16 | 35 | 24 | ||||||
L2 | 19,5 | 30 | 29 | 38 | 50 | 66 | 75 | 80 | 85 | ||||||
L3 | 4 | 7 | 7 | 7,5 | 8,5 | 13,5 | 16,5 | 20 | 20 | ||||||
L4 | 5 | 7 | 8 | 10 | 12 | 18 | 20 | 45 | 60 | ||||||
L6 | 92 | 100.5 | 121.5 | 124.5 | 142 | 175.5 | 174.5 | 185 | 244.5 | 199 | 264.5 | 265.5 | 307.5 | 339.5 | 463.5 |
L7 | 46.5 | 61.5 | 46.5 | 76 | 61.5 | 97.5 | 76 | 97.5 | 97.5 | 105.5 | 97.5 | 141 | 105.5 | 105.5 | 141 |
L8 | 158 | 192 | 198 | 229.5 | 232.5 | 311 | 288.5 | 332.5 | 392 | 370.5 | 428 | 481.5 | 488 | 525 | 689.5 |
L9 | 81.5 | 113.5 | 81.5 | 147.5 | 113.5 | 196.5 | 147.5 | 196.5 | 196.5 | 229 | 196.5 | 260 | 229 | 229 | 260 |
X w stopniach | 45 | 45 | 22,5 | 30 | 30 | 24 | 24 | 43607 | 30 | ||||||
Y w stopniach | 45 | 45 | 22,5 | 30 | 30 | 24 | 24 | 43607 | 30 | ||||||
Z | 8 | 8 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 16 | 12 | ||||||
U in Degree | 45 | 45 | 45 | 30 | 30 | 22,5 | 22,5 | 30 | 30 | ||||||
V in Degree | 45 | 45 | 45 | 30 | 30 | 22,5 | 22,5 | 30 | 30 | ||||||
W | 8 | 8 | 8 | 12 | 12 | 16 | 16 | 12 | 12 |
1. Wymiary są uzależnione od modelu współpracującego silnika
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .