przekładnia planetarna Seria AFR
Przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej.
Moment wyjściowy
T2N : 14 Nm - 2000 Nm
Przełożenia
1-stopniowa : 3/4/5/6/7/8/9/10/14/20
2-stopniowa :
15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 60 / 70/ 80 / 90 / 100 / 120 / 140 / 160 / 180 / 200
Tylko AFR042 posiada przełożenie 15 i 20 w wersji 2-stopniowej.
Parametr | Stopień | Przełożenie1 | AFR042 | AFR060 | AFR060A | AFR075 | AFR075A | AFR100 | AFR100A | AFR140 | AFR140A | AFR180 | AFR220 | |
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | 9 | 36 | 90 | 195 | 342 | 588 | 1,14 | ||||
4 | 12 | 48 | 120 | 260 | 520 | 1,04 | 1,68 | |||||||
5 | 15 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1,2 | 2 | |||||||
6 | 18 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1,1 | 1,9 | |||||||
7 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||||||
8 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1 | 1,6 | |||||||
9 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,5 | |||||||
10 | 14 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1,2 | 2 | |||||||
12 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1,1 | 1,9 | ||||||||
14 | 42 | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | ||||||||
16 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1 | 1,6 | ||||||||
20 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,5 | ||||||||
2 | 12 | 12 | ||||||||||||
15 | 14 | |||||||||||||
16 | 15 | |||||||||||||
20 | 14 | |||||||||||||
25 | 15 | 60 | 60 | 150 | 150 | 325 | 325 | 650 | 650 | 1,2 | 2 | |||
28 | 19 | 50 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
30 | 20 | 55 | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1,1 | 1,9 | |||
32 | 17 | 45 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1 | 1,6 | |||
35 | 19 | 50 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
40 | 17 | 45 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1 | 1,6 | |||
45 | 14 | 40 | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1,5 | |||
48 | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1,1 | 1,9 | |||||
50 | 14 | 60 | 60 | 100 | 100 | 230 | 230 | 650 | 650 | 1,2 | 2 | |||
60 | 20 | 55 | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1,1 | 1,9 | |||
64 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1 | 1,6 | |||||
70 | 19 | 50 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
80 | 17 | 45 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1 | 1,6 | |||
90 | 14 | 40 | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1,5 | |||
100 | 14 | 40 | 60 | 150 | 150 | 325 | 325 | 650 | 650 | 1,2 | 2 | |||
120 | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1,1 | 1,9 | |||||
140 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||||
160 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 550 | 550 | 1 | 1,6 | |||||
180 | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1,5 | |||||
200 | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1,5 | |||||
Moment przeciążeniowy T2NOT2 | Nm | 1,2 | 3~200 | 3 razy nominalny moment wyjściowy | ||||||||||
Nominalna prędkość wejściowa n1N | rpm | 1,2 | 3~200 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | rpm | 1,2 | 3~200 | 10 | 10 | 10 | 8 | 8 | 8 | 8 | 6 | 6 | 6 | 4 |
Luz mikro P0 | arcmin | 1 | 3~20 | ≤2 | ≤2 | ≤2 | ≤2 | ≤2 | ||||||
2 | 12~200 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | |||||
Luz zmniejszony P1 | arcmin | 1 | 3~20 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ||||
2 | 12~200 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ||
Luz standardowy P2 | arcmin | 1 | 3~20 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ||||
2 | ||||||||||||||
12~200 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | |||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3~200 | 3 | 7 | 7 | 14 | 14 | 25 | 25 | 50 | 50 | 145 | 225 |
Maksymalne obciążenie promieniowe F32aB | N | 1,2 | 3~200 | 610 | 1,4 | 1,4 | 4,1 | 4,1 | 9,2 | 9,2 | 14 | 14 | 18 | 33 |
Maksymalne obciążenie osiowe F32rB | N | 1,2 | 3~200 | 320 | 1,1 | 1,1 | 3,7 | 3,7 | 5,8 | 5,8 | 11,4 | 11,4 | 19,5 | 16,3 |
Żywotność4 | hr | 1,2 | 3~200 | 30 | ||||||||||
Sprawność | % | 1 | 3~20 | ≥95% | ||||||||||
2 | 12~200 | ≥92% | ||||||||||||
Waga | kg | 1 | 3~20 | 0.9 | 2,1 | 6,4 | 11,3 | 22,5 | 44 | 77 | ||||
2 | 12~200 | 1,2 | 1,9 | 2,8 | 4,8 | 8 | 10,6 | 15,1 | 21 | 29.2 | 41 | 75 | ||
Temperatura pracy | °C | 1,2 | 3~200 | -10°C~+90°C | ||||||||||
Smarowanie | 1,2 | 3~200 | Syntetyczny olej przekładniowy | |||||||||||
Poziom ochrony | 1,2 | 3~200 | IP65 | |||||||||||
Pozycja zamocowania | 1,2 | 3~200 | Wszystkie kierunki | |||||||||||
Hałas5(n1=3000rpm, i=10, bez obciążenia) | dB(A) | 1,2 | 3~200 | ≤61 | ≤63 | ≤65 | ≤65 | ≤68 | ≤68 | ≤70 | ≤70 | ≤72 | ≤72 | ≤74 |
1. Przełożenie i=nwejściowe/wyjściowe)
2. Maksymalny moment przyśpieszenia T2B = 60% z T2NOT
3. dla wału obciążonego centralnie przy 100 obr./min.
4. Dla ciągłej pracy żywotność jest niższa niż 15000 godz.
5. Mierzone przy przełożeniu i=10 (1-st.) lub i-100 (2-st.) przy 3000 obr./min. bez obciążenia.
Przy mniejszym przełożeniu i/lub wyższych obr./min. poziom hałasu może być 3 do 5 dB wyższy.
Seria AFR. 1-st. przełożenie i=3 - 20:
Wymiary | AFR042 | AFR060 | AFR075 | AFR100 | AFR140 | AFR180 | AFR220 |
D1 | 50 | 68 | 85 | 120 | 165 | 215 | 250 |
D2 | 3,4 | 5,5 | 6,8 | 9 | 11 | 13 | 17 |
D3 | 13 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
D4 | 35 | 60 | 70 | 90 | 130 | 160 | 180 |
D5 | 22 | 45 | 60 | 80 | 75 | 95 | 115 |
D6 | M4x0,7P | M5x0.8P | M8x1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20 x 2.5P |
D7 h6 | - | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
L1 | 42 | 62 | 76 | 105 | 142 | 180 | 220 |
L2 | 19.5 | 28.5 | 36 | 58 | 82 | 82 | 105 |
L3 | 6.5 | 20 | 20 | 30 | 30 | 30 | 33 |
L4 | 1 | 1.5 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
L5 | 16 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 |
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 4 | 6 | 7 | 10 | 12 | 15 | 20 |
L8 | 111.5 | 150 | 219 | 269.5 | 338.5 | 397 | 484 |
L9 | 42 | 60 | 90 | 115 | 142 | 180 | 220 |
L10 | 10 | 12.5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 |
L11 | - | 26 | 26 | 26 | 40 | 41.5 | 52 |
L12 | - | 15 | 15 | 15 | 20 | 43606 | 28 |
L13 | - | 21 | 43607 | 23 | 33.5 | 33.5 | 45 |
C11 | 130 | 165 | 215 | 235 | |||
C21 | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M12 x 1.75P | |||
C31 | ≤11 / ≤12 | ≤32 | ≤38 | ≤48 | ≤55 | ||
C41 | 25 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 | 116 |
C51 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 | 200 |
C61 | 3.5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 42 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 | 220 |
C81 | 29.5 | 19 | 17 | 19.5 | 22.5 | 29 | 63 |
C91 | 90.5 | 111.5 | 152.5 | 191.5 | 235.5 | 303.5 | 378.5 |
C101 | 8.75 | 13.5 | 10.75 | 13 | 15. | 20.75 | 53 |
B1 h9 | 5 | 5 | 6 | 12 | 16 | 20 | |
15 | 18 | 24.5 | 43 | 59 | 79.5 | ||
X DIN5480 | - | W16 x 0.8 x 30 x 18 x 6m | W22 x 1.25 x 30 x 16 x 6m | W32 x 1.25 x 30 x 24 x 6m | W40 x 2 x 30 x 18 x 6m | W55 x 2 x 30 x 26 x 6m | W70 x 2 x 30 x 34 x 6m |
1. Wymiary C1-C10 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
Seria AFR, 2-st., przełożenie i = 12 - 200:
Wymiary | AFR042 | AFR060 | AFR060A | AFR075 | AFR075A | AFR100 | AFR100A | AFR140 | AFR140A | AFR180 | AFR220 |
D1 | 50 | 68 | 85 | 120 | 165 | 215 | 250 | ||||
D2 | 3,4 | 5,5 | 6,8 | 9 | 11 | 13 | 17 | ||||
D3 j6 | 13 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 | ||||
D4 g6 | 35 | 60 | 70 | 90 | 130 | 160 | 180 | ||||
D5 | 22 | 45 | 60 | 80 | 75 | 95 | 115 | ||||
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M8 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20 x 2.5P | ||||
D7 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 | |||||
L1 | 42 | 62 | 76 | 105 | 142 | 180 | 220 | ||||
L2 | 19,5 | 28,5 | 36 | 58 | 82 | 82 | 105 | ||||
L3 | 6,5 | 20 | 20 | 30 | 30 | 30 | 33 | ||||
L4 | 1 | 1,5 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | ||||
L5 | 16 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 | ||||
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 | ||||
L7 | 4 | 6 | 7 | 10 | 12 | 15 | 20 | ||||
L8 | 139 | 168.5 | 187 | 222.5 | 267 | 295.5 | 330.5 | 370.5 | 410 | 434 | 521 |
L9 | 42 | 60 | 90 | 115 | 142 | 180 | 220 | ||||
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 | ||||
L11 | 26 | 26 | 26 | 40 | 41.5 | 52 | |||||
L12 | - | 15 | 15 | 15 | 20 | 21,5 | 28 | ||||
L13 | - | 21 | 22,5 | 23 | 33.5 | 33.5 | 45 | ||||
C11 | 46 | 46 | 70 | 70 | 100 | 100 | 130 | 130 | 165 | 165 | 215 |
C21 | M4 x 0.7P | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤11 / ≤12 | ≤11 / ≤12 | ≤14 / ≤16 | ≤14 / ≤15.875 / ≤16 | ≤19 / ≤24 | ≤19 / ≤24 | ≤32 | ≤32 | ≤38 | ≤38 | ≤48 |
C41 | 25 | 25 | 34 | 34 | 40 | 40 | 50 | 50 | 60 | 60 | 85 |
C51 | 30 | 30 | 50 | 50 | 80 | 80 | 110 | 110 | 130 | 130 | 180 |
C61 | 3,5 | 3,5 | 8 | 8 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 42 | 42 | 60 | 60 | 90 | 90 | 115 | 115 | 142 | 142 | 190 |
C81 | 29,5 | 29,5 | 19 | 19 | 17 | 17 | 19,5 | 19,5 | 22,5 | 22,5 | 29 |
C91 | 90.5 | 99.5 | 111.5 | 126.5 | 152.5 | 165 | 191.5 | 205 | 235.5 | 254.5 | 323.5 |
C101 | 8,75 | 8,75 | 13,5 | 10,75 | 10,75 | 13 | 13 | 13 | 15 | 15 | 20.75 |
B1 h9 | 5 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 | ||||
H1 | 15 | 18 | 24,5 | 35 | 43 | 59 | 79.5 | ||||
X DIN5480 | - | W16 x 0.8 x 30 x 18 x 6m | W22 x 1.25 x 30 x 16 x 6m | W32 x 1.25 x 30 x 24 x 6m | W40 x 2 x 30 x 18 x 6m | W55 x 2 x 30 x 26 x 6m | W70 x 2 x 30 x 34 x 6m | ||||
1. Wymiary C1-C10 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .