przekładnia planetarna Seria AER

przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej

  • Moment wyjściowy

T2N : 9 Nm – 2000 Nm

  • Przełożenia

1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 14 / 20
2-stopniowa : 15 /20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 60 / 70 80 /90 / 100 / 120 / 140 / 160 / 180 / 200
*Tylko AER050 2-st. oferuje przełożenie 15, 20.

  • Mały luz

1-stopniowa : <10 arcmin
2-stopniowa : <14arcmin

  • Wysoka sprawność

1-stopniowa : 95%
2-stopniowa : 92%

  • Łatwe zamocowanie
  • Ciche
  • Zwarta struktura

Rozmiary:

AER050 / AER070 / AER090 / AER120 / AER155 / AER205 / AER235

Seria AER


 

Parametr Jednostka Ilość stopni Przełożenie1 AER050 AER070 AER090 AER120 AER155 AER205 AER235
Nominalny moment wyjściowy T2N Nm 1 3 9 36 90 195 342 588 1140
4 12 48 120 260 520 1040 1680
5 15 60 150 325 650 1200 2000
6 18 55 150 310 600 1100 1900
7 19 50 140 300 550 1100 1800
8 17 45 120 260 500 1000 1600
9 14 40 100 230 450 900 150
10 14 60 150 325 650 1200 2000
14  -  42 140 300 550 1100 1800
20  - 40 100 230 450 900 1500
2 15 14  -  -  -  -  -  -
20 14  -  -  -  -   -  -
25 15 60 150 325 650 1200 2000
30 20 55 150 310 600 1100 1900
35 19 50 140 300 550 1100 1800
40 17 45 120 260 500 1000 1600
45 14 40 100 230 450 900 1500
50 14 60 150 325 650 1200 2000
60 20 55 150 310 600 1100 1900
70 19 50 140 300 550 1100 1800
80 17 45 120 260 500 1000 1600
90 14 40 100 230 450 900 1500
100 14 40 100 230 450 900 1500
120  -  - 150 310 600 1100 1900
140  -  - 140 300 550 1100 1800
160  -  -  120 260 550 1000 1600
180  -  - 100 230 450 900 1500
200  -  - 100 230 450 900 1500
Moment przeciążeniowy T2NOT2 Nm 1,2 3 - 200  3 razy nominalny moment wyjściowy
Nominalna prędkość wejściowa n1N rpm 1,2 3 - 200  5000 5000 4000 4000 3000 3000 2000
Maksymalna prędkość wejściowa N1B  rpm 1,2 3 - 200  10000 10000 8000 8000 6000 6000 4000
Luz arcmin 1  3 - 20  ≤10  ≤10  ≤10  ≤10  ≤10  ≤10  ≤10
2 25 - 200  ≤ 14  ≤ 14  ≤ 14  ≤ 14  ≤ 14  ≤ 14  ≤ 14
Sztywność na skręcanie Nm/arcmin 1,2 3 - 200  3 7 14 25 50 145 225
Maksymalne obciążenia radialne F2rB2 N 1,2 3 - 200  702 1377 2985 6100 8460 13050 8700
Maksymalne obciążenia osiowe F2a1B3 N 1,2 3 - 200  390 765 1625 3350 4700 7250 5400
Sprawność % 1 3 - 20 ≥95%
2 25 - 200 ≥92%
Waga kg 1  3 - 20 1 2,1 5,8 11,2 22,4 46,8 78
2 25 - 200 1,3 2,0 4,6 11,1 21,8 43,7 81,9
Temperatura pracy ºC 1,2 3 - 200  -10ºC~+90ºC
Smarowanie   1,2 3 - 200  syntetyczny olej przekładniowy 
Poziom ochrony   1,2 3 - 200  IP65
Pozycja montażu   1,2 3 - 200  Wszystkie kierunki
Hałas5  dB(A) 1,2 3 - 200  ≤61 ≤63 ≤65 ≤68 ≤70 ≤72 ≤74

1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)

2. Maks. moment przyśpieszenia: T2B = 60% z T2NOT

3. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min

4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy. 

 

 

 

 

Seria AER, 1-st.; przełożenie i = 3 - 20:

 

 

Wymiar AER050 AER070 AER090 AER120 AER155 AER205 AER235
D1 44 62 80 108 140 184 210
D2 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P M8 x 1.25P M10 x 1.5P  M12 x 1.75P  M16 x 2P
D3j6 12 16 22 32 40 55 75
D4h6 35 52 68 90 120 160 180
D5 22 22 30 40 75 95 115
D6 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M5 x 1.25P M12 x 1.75P M16 x 2P M20 x 2.5P M20 x 2.5P
D7 53 70 104 130 162 205 260
D8 50 70 90 120 155 205 235
L1  -   -  33,5 38 50  -   70 
L2 24,5 36 46 70 97 100 126
L3 4 6,5 8,5 17,5 15 15 18
L4 1 1 1 1,5 3 3 3
L5 14 25 32 40 63 70 90
L6 2 2 3 5 5 6 7
L7 8 10 12 16 20 22 28
L8 115,5 146 201 252 324,5 379,5 461,5
L9 4,5 4,8 7,2 10 12 15 15
L10 10 12,5 19 28 36 42 42
C11 46 70 100 130 165 215 235
C21 M4 x 0.7P M5 x 0.8P  M6 x 1P M8x 1.25P M10 x 1.5P  M12 x 1.75P  M12 x 1.75P 
C31 ≤ 11 / ≤  12 ≤ 14 / ≤ 16 ≤  19 / ≤ 24 ≤ 32 ≤ 38 ≤ 48 ≤ 55
C41 30 34 40 50 60 85 116
C51 30 50 80 110 130 180 200
C61 3,5 8 4 5 6 6 6
C71 48 60 90 115 142 190 220
C81 19,5 19 17 19,5 22,5 29 63
C91 100,5 116,5 159,5 199 245,5 316 398,5
C101 13,25 13,5 10,75 13 15 20,75 53,5
C111 74 81,5 107,5 134 164,5 213,5 268,5
B1h9 4 5 6 10 12 16 20
H1 14 18 24,5 35 43 59 79,5

1. Wymiary C1-C10 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.

 

Seria AER, 2-st., przełożenie i = 15 - 200:

 

 

Wymiar AER050 AER070 AER090 AER120 AER155 AER205 AER235
D1 44 62 80 108 140 184 210
D2 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P M8 x 1.25P  M10 x 1.5P M12 x 1.75P  M16 x 2P
D3j6 12 16 22 32 40 55 75
D4h6 35 52 68 90 120 160 180
D5 22 22 30 40 75 95 115
D6 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M8 x 1.25P M12 x 1.75P M16 x 2P M20 x 2.5P M20 x 2.5P
D7 53 70 104 130 162 205 260
D8 50 70 90 120 155 205 235
L1  -   -  33,5 38 50  -  70
L2 24,5 36 46 70 97 100 126
L3 4 6,5 8,5 17,5 15 15 18
L4 1 1 1 1,5 3 3 3
L5 14 25 32 4 63 70 90
L6 2 2 3 5 5 6 7
L7 8 10 12 16 20 22 28
L8 142,5 167,5 207,5 283 358 422,5 506,5
L9 4,5 4,8 7,2 10 12 15 15
L10 10 12,5 19 28 36 42 42
C11 46 46 70 100 130 165 215
C21 M4 x 0.7P M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P  M8 x 1.25P  M10 x 1.5P M12 x 1.75P
C31 ≤ 11 / ≤ 12 ≤ 11 / ≤ 12 ≤  14 / 18,875/≤ 16 ≤ 19 / ≤ 24 ≤ 32 ≤ 38 ≤ 48
C41 30 30 34 40 50 60 85
C51 30 30 50 80 110 130 180
C61 3,5 3,5 8 4 5 6 6
C71 48 48 60 90 115 142 190
C81 19,5 19,5 19 17 19,5 22,5 29
C91 100,5 109 133,5 172,5 215 267 343,5
C101 13,25 13,25 13,5 10,75 13 15 20,75
C111 74 74 81,5 107,5 134 164,5 213,5
B1h9 4 5 6 10 12 16 20
H1 14 18 24,5 35 43 59 79,5

1. Wymiary C1-C10 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.

Pliki do pobrania

Katalog serii AER
Instrukcja montażu
DesignTool

DesignTool

Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .

37 lat doświadczenia
38 oddziałów na świecie
ponad 20700 zadowolonych klientów