przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
T2N : 9 Nm – 2000 Nm
1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 14 / 20
2-stopniowa : 15 /20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 60 / 70 80 /90 / 100 / 120 / 140 / 160 / 180 / 200
*Tylko AER050 2-st. oferuje przełożenie 15, 20.
1-stopniowa : <10 arcmin
2-stopniowa : <14arcmin
1-stopniowa : 95%
2-stopniowa : 92%
Rozmiary:
AER050 / AER070 / AER090 / AER120 / AER155 / AER205 / AER235
Parametr | Jednostka | Ilość stopni | Przełożenie1 | AER050 | AER070 | AER090 | AER120 | AER155 | AER205 | AER235 |
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | 9 | 36 | 90 | 195 | 342 | 588 | 1140 |
4 | 12 | 48 | 120 | 260 | 520 | 1040 | 1680 | |||
5 | 15 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1200 | 2000 | |||
6 | 18 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | |||
7 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | |||
8 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1000 | 1600 | |||
9 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 150 | |||
10 | 14 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1200 | 2000 | |||
14 | - | 42 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | |||
20 | - | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | |||
2 | 15 | 14 | - | - | - | - | - | - | ||
20 | 14 | - | - | - | - | - | - | |||
25 | 15 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1200 | 2000 | |||
30 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | |||
35 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | |||
40 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1000 | 1600 | |||
45 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | |||
50 | 14 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1200 | 2000 | |||
60 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | |||
70 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | |||
80 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1000 | 1600 | |||
90 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | |||
100 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | |||
120 | - | - | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | |||
140 | - | - | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | |||
160 | - | - | 120 | 260 | 550 | 1000 | 1600 | |||
180 | - | - | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | |||
200 | - | - | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | |||
Moment przeciążeniowy T2NOT2 | Nm | 1,2 | 3 - 200 | 3 razy nominalny moment wyjściowy | ||||||
Nominalna prędkość wejściowa n1N | rpm | 1,2 | 3 - 200 | 5000 | 5000 | 4000 | 4000 | 3000 | 3000 | 2000 |
Maksymalna prędkość wejściowa N1B | rpm | 1,2 | 3 - 200 | 10000 | 10000 | 8000 | 8000 | 6000 | 6000 | 4000 |
Luz | arcmin | 1 | 3 - 20 | ≤10 | ≤10 | ≤10 | ≤10 | ≤10 | ≤10 | ≤10 |
2 | 25 - 200 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3 - 200 | 3 | 7 | 14 | 25 | 50 | 145 | 225 |
Maksymalne obciążenia radialne F2rB2 | N | 1,2 | 3 - 200 | 702 | 1377 | 2985 | 6100 | 8460 | 13050 | 8700 |
Maksymalne obciążenia osiowe F2a1B3 | N | 1,2 | 3 - 200 | 390 | 765 | 1625 | 3350 | 4700 | 7250 | 5400 |
Sprawność | % | 1 | 3 - 20 | ≥95% | ||||||
2 | 25 - 200 | ≥92% | ||||||||
Waga | kg | 1 | 3 - 20 | 1 | 2,1 | 5,8 | 11,2 | 22,4 | 46,8 | 78 |
2 | 25 - 200 | 1,3 | 2,0 | 4,6 | 11,1 | 21,8 | 43,7 | 81,9 | ||
Temperatura pracy | ºC | 1,2 | 3 - 200 | -10ºC~+90ºC | ||||||
Smarowanie | 1,2 | 3 - 200 | syntetyczny olej przekładniowy | |||||||
Poziom ochrony | 1,2 | 3 - 200 | IP65 | |||||||
Pozycja montażu | 1,2 | 3 - 200 | Wszystkie kierunki | |||||||
Hałas5 | dB(A) | 1,2 | 3 - 200 | ≤61 | ≤63 | ≤65 | ≤68 | ≤70 | ≤72 | ≤74 |
1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)
2. Maks. moment przyśpieszenia: T2B = 60% z T2NOT
3. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min
4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym współczynniku i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
Seria AER, 1-st.; przełożenie i = 3 - 20:
Wymiar | AER050 | AER070 | AER090 | AER120 | AER155 | AER205 | AER235 |
D1 | 44 | 62 | 80 | 108 | 140 | 184 | 210 |
D2 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M16 x 2P |
D3j6 | 12 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
D4h6 | 35 | 52 | 68 | 90 | 120 | 160 | 180 |
D5 | 22 | 22 | 30 | 40 | 75 | 95 | 115 |
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M5 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20 x 2.5P |
D7 | 53 | 70 | 104 | 130 | 162 | 205 | 260 |
D8 | 50 | 70 | 90 | 120 | 155 | 205 | 235 |
L1 | - | - | 33,5 | 38 | 50 | - | 70 |
L2 | 24,5 | 36 | 46 | 70 | 97 | 100 | 126 |
L3 | 4 | 6,5 | 8,5 | 17,5 | 15 | 15 | 18 |
L4 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 3 | 3 | 3 |
L5 | 14 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 |
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 8 | 10 | 12 | 16 | 20 | 22 | 28 |
L8 | 115,5 | 146 | 201 | 252 | 324,5 | 379,5 | 461,5 |
L9 | 4,5 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | 15 | 15 |
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 |
C11 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 | 235 |
C21 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤ 11 / ≤ 12 | ≤ 14 / ≤ 16 | ≤ 19 / ≤ 24 | ≤ 32 | ≤ 38 | ≤ 48 | ≤ 55 |
C41 | 30 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 | 116 |
C51 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 | 200 |
C61 | 3,5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 48 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 | 220 |
C81 | 19,5 | 19 | 17 | 19,5 | 22,5 | 29 | 63 |
C91 | 100,5 | 116,5 | 159,5 | 199 | 245,5 | 316 | 398,5 |
C101 | 13,25 | 13,5 | 10,75 | 13 | 15 | 20,75 | 53,5 |
C111 | 74 | 81,5 | 107,5 | 134 | 164,5 | 213,5 | 268,5 |
B1h9 | 4 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 |
H1 | 14 | 18 | 24,5 | 35 | 43 | 59 | 79,5 |
1. Wymiary C1-C10 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
Seria AER, 2-st., przełożenie i = 15 - 200:
Wymiar | AER050 | AER070 | AER090 | AER120 | AER155 | AER205 | AER235 |
D1 | 44 | 62 | 80 | 108 | 140 | 184 | 210 |
D2 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M16 x 2P |
D3j6 | 12 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
D4h6 | 35 | 52 | 68 | 90 | 120 | 160 | 180 |
D5 | 22 | 22 | 30 | 40 | 75 | 95 | 115 |
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M8 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20 x 2.5P |
D7 | 53 | 70 | 104 | 130 | 162 | 205 | 260 |
D8 | 50 | 70 | 90 | 120 | 155 | 205 | 235 |
L1 | - | - | 33,5 | 38 | 50 | - | 70 |
L2 | 24,5 | 36 | 46 | 70 | 97 | 100 | 126 |
L3 | 4 | 6,5 | 8,5 | 17,5 | 15 | 15 | 18 |
L4 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 3 | 3 | 3 |
L5 | 14 | 25 | 32 | 4 | 63 | 70 | 90 |
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 8 | 10 | 12 | 16 | 20 | 22 | 28 |
L8 | 142,5 | 167,5 | 207,5 | 283 | 358 | 422,5 | 506,5 |
L9 | 4,5 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | 15 | 15 |
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 |
C11 | 46 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 |
C21 | M4 x 0.7P | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤ 11 / ≤ 12 | ≤ 11 / ≤ 12 | ≤ 14 / 18,875/≤ 16 | ≤ 19 / ≤ 24 | ≤ 32 | ≤ 38 | ≤ 48 |
C41 | 30 | 30 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 |
C51 | 30 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 |
C61 | 3,5 | 3,5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 |
C71 | 48 | 48 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 |
C81 | 19,5 | 19,5 | 19 | 17 | 19,5 | 22,5 | 29 |
C91 | 100,5 | 109 | 133,5 | 172,5 | 215 | 267 | 343,5 |
C101 | 13,25 | 13,25 | 13,5 | 10,75 | 13 | 15 | 20,75 |
C111 | 74 | 74 | 81,5 | 107,5 | 134 | 164,5 | 213,5 |
B1h9 | 4 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 |
H1 | 14 | 18 | 24,5 | 35 | 43 | 59 | 79,5 |
1. Wymiary C1-C10 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .