przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
T2N : 9 Nm - 2000 Nm
1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
2-stopniowa : 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100
1-stopniowa : 8 arcmin
2-stopniowa : 12 arcmin
1-stopniowa : 97%
2-stopniowa : 94%
Model Nr | Stopień | Przełożenie1 | AE050 | AE070 | AE090 | AE120 | AE155 | AE205 | AE235 | ||
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | 20 | 55 | 130 | 208 | 342 | 588 | 1140 | |
4 | 19 | 50 | 140 | 290 | 542 | 4050 | 1700 | ||||
5 | 22 | 60 | 160 | 330 | 650 | 1200 | 2000 | ||||
6 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | ||||
7 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | ||||
8 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1000 | 1600 | ||||
9 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | ||||
10 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | ||||
15 | 20 | 55 | 130 | 208 | 342 | 588 | 1140 | ||||
20 | 19 | 50 | 140 | 290 | 542 | 1050 | 1700 | ||||
25 | 22 | 60 | 160 | 330 | 650 | 1200 | 2000 | ||||
30 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | ||||
35 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | ||||
40 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1000 | 1600 | ||||
45 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | ||||
50 | 22 | 60 | 160 | 330 | 650 | 1200 | 2000 | ||||
60 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1100 | 1900 | ||||
70 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1100 | 1800 | ||||
80 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1000 | 1600 | ||||
90 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | ||||
100 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1500 | ||||
Moment krytyczny przeciążeniowy T2NOT2 | Nm | 1.2 | 3~100 | 3-krotność nominalnego momentu wyjściowego | |||||||
Nominalna prędkość wejściowa N1N | rpm | 1.2 | 3~100 | 5000 | 5000 | 4000 | 4000 | 3000 | 3000 | 2000 | |
Max. prędkość wejściowa N1B | rpm | 1.2 | 3~100 | 10000 | 10000 | 8000 | 8000 | 6000 | 6000 | 4000 | |
Luz | arcmin | 1 | 3~10 | ≤ 8 | ≤ 8 | ≤ 8 | ≤ 8 | ≤ 8 | ≤ 8 | ≤ 8 | |
2 | 15~100 | ≤ 12 | ≤ 12 | ≤ 12 | ≤ 12 | ≤ 12 | ≤ 12 | ≤ 12 | |||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1.2 | 3~100 | 3 | 7 | 14 | 25 | 50 | 145 | 225 | |
Max. obciążenie promieniowe F2rB3 | N | 1.2 | 3~100 | 702 | 1377 | 2985 | 6100 | 8460 | 13050 | 8700 | |
Max. obciążenie osiowe F2aB3 | N | 1.2 | 3~100 | 390 | 765 | 1625 | 3350 | 4700 | 7250 | 5400 | |
Sprawność | % | 1 | 3~10 | ≥97 % | |||||||
2 | 12~100 | ≥94 % | |||||||||
Waga | kg | 1 | 3~10 | 0.6 | 1.4 | 3.3 | 6.9 | 13 | 31 | 53 | |
2 | 15~100 | 0.9 | 1.6 | 4.7 | 8.7 | 17 | 35 | 66 | |||
Temperatura pracy | ºC | 1.2 | 3~100 | -10ºC~+90ºC | |||||||
Smarowanie | 1.2 | 3~100 | syntetyczny olej przekładniowy | ||||||||
Stopień ochrony | 1.2 | 3~100 | IP65 | ||||||||
Pozycja montażu | 1.2 | 3~100 | wszystkie kierunki | ||||||||
Poziom hałasu (n1=3000 rpm)(4) | dB(A) | 1.2 | 3~100 | ≤ 56 | ≤ 58 | ≤ 60 | ≤ 63 | ≤ 65 | ≤ 67 | ≤ 70 | |
1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)
2.T2B=60%T2NOT
3. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min
4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym przełożeniu i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.
Seria AE 1-st. Przełożenie i=3~10
AE050 | AE070 | AE090 | AE120 | AE155 | AE205 | AE235 | |
D1 | 44 | 62 | 80 | 108 | 140 | 184 | 210 |
D2 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x1.52P | M12x1.75P | M16x2P |
D3j6 | 12 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
D4h6 | 35 | 52 | 68 | 90 | 120 | 160 | 180 |
D5 | 22 | 22 | 30 | 40 | 75 | 95 | 115 |
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M8 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20x2.5P |
D7h6 | 53 | 70 | 104 | 130 | 162 | 205 | 260 |
D8 | 50 | 70 | 90 | 120 | 155 | 205 | 235 |
D9 | 45.5 | 53.5 | 77 | 102 | 125 | 160 | 205 |
L1 | - | - | 33.5 | 38 | 50 | - | 70 |
L2 | 24.5 | 36 | 46 | 70 | 97 | 100 | 126 |
L3 | 4 | 6.5 | 8.5 | 17.5 | 15 | 15 | 18 |
L4 | 1 | 1 | 1 | 1.5 | 3 | 3 | 3 |
L5 | 14 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 |
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 8 | 10 | 12 | 16 | 20 | 22 | 28 |
L8 | 47 | 62 | 80.5 | 97 | 119.5 | 159 | 175.5 |
L9 | 4.5 | 4.8 | 7.2 | 10 | 12 | 15 | 15 |
L10 | 10 | 12.5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 |
C11 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 | 235 |
C21 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤11 / ≤12 2 | ≤14 / ≤16 2 | ≤19 / ≤24 | ≤32 | ≤38 | ≤48 | ≤55 |
C41 | 30 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 | 116 |
C51 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 | 200 |
C61 | 3.5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 48 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 | 220 |
C81 | 19.5 | 19 | 17 | 19.5 | 22.5 | 29 | 63 |
C91 | 91 | 117 | 143.5 | 186.5 | 239 | 288 | 364.5 |
C101 | 13.25 | 13.5 | 10.75 | 13 | 15 | 20.75 | 53.5 |
C111 | 19.5 | 37 | 35.5 | 46 | 53.5 | 79.5 | 106.5 |
B1h9 | 4 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 |
H1 | 14 | 18 | 24.5 | 35 | 43 | 59 | 79.5 |
1. C1-C11 są wymiarami zależnymi od wybranego silnika. Dane dotyczące systemu mocującego można uzyskać w sekcjii Design Tool.
2. AE050 przełożenie 5,10 oferowana opcja C3≤12; AE070 przełożenie 5,10 oferowana wersja C3≤16.
Seria AE 2-st. Przełożenie i=15~100
AE050 | AE070 | AE090 | AE120 | AE155 | AE205 | AE235 | |
D1 | 44 | 62 | 80 | 108 | 140 | 184 | 210 |
D2 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x1.52P | M12x1.75P | M16x2P |
D3j6 | 12 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
D4h6 | 35 | 52 | 68 | 90 | 120 | 160 | 180 |
D5 | 22 | 22 | 30 | 40 | 75 | 95 | 115 |
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M8 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20x2.5P |
D7h6 | 53 | 70 | 104 | 130 | 162 | 205 | 260 |
D8 | 50 | 70 | 90 | 120 | 155 | 205 | 235 |
D9 | 45.5 | 45.5 | 53.5 | 77 | 102 | 125 | 160 |
L1 | - | - | 33.5 | 38 | 50 | - | 70 |
L2 | 24.5 | 36 | 46 | 70 | 97 | 100 | 126 |
L3 | 4 | 6.5 | 8.5 | 17.5 | 15 | 15 | 18 |
L4 | 1 | 1 | 1 | 1.5 | 3 | 3 | 3 |
L5 | 14 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 |
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 8 | 10 | 12 | 16 | 20 | 22 | 28 |
L8 | 74 | 87.5 | 113.5 | 138.5 | 176 | 214.5 | 260 |
L9 | 4.5 | 4.8 | 7.2 | 10 | 12 | 15 | 15 |
L10 | 10 | 12.5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 |
C13 | 46 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 |
C23 | M4 x 0.7P | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P |
C33 | ≤11 / ≤12 | ≤14 / ≤16 | ≤19 / ≤24 | ≤32 | ≤38 | ≤48 | ≤55 |
C43 | 30 | 30 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 |
C53 | 30 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 |
C63 | 3.5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C73 | 48 | 48 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 |
C83 | 19.5 | 19.5 | 19 | 17 | 19.5 | 22.5 | 29 |
C93 | 118 | 143 | 178.5 | 225.5 | 292.5 | 337 | 415 |
C103 | 13.25 | 13.25 | 13.5 | 10.75 | 13 | 15 | 20.75 |
C113 | 19.5 | 19.5 | 37 | 35.5 | 46 | 53.5 | 79.5 |
B1h9 | 4 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 |
H1 | 14 | 18 | 24.5 | 35 | 43 | 59 | 79.5 |
3. C1-C10 są wymiarami zależnymi od wybranego silnika. Dane dotyczące systemu mocującego można uzyskać w sekcjii Design Tool.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .