przekładnia planetarna Seria AE

przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
 

  • Moment wyjściowy

T2N : 9 Nm - 2000 Nm

  • Przełożenia

1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
2-stopniowa : 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100

  • Luzy

1-stopniowa : 8 arcmin
2-stopniowa : 12 arcmin

  • Wysoka sprawność

1-stopniowa : 97%
2-stopniowa : 94%

  • Łatwy montaż
  • Niski poziom hałasu
  • Zwarta konstrukcja
Seria AE

 

Model Nr Stopień Przełożenie1 AE050 AE070 AE090 AE120 AE155 AE205 AE235
Nominalny moment wyjściowy T2N Nm 1 3 20 55 130 208 342 588 1140
4 19 50 140 290 542 4050 1700
5 22 60 160 330 650 1200 2000
6 20 55 150 310 600 1100 1900
7 19 50 140 300 550 1100 1800
8 17 45 120 260 500 1000 1600
9 14 40 100 230 450 900 1500
10 14 40 100 230 450 900 1500
 
  15 20 55 130 208 342 588 1140
20 19 50 140 290 542 1050 1700
25 22 60 160 330 650 1200 2000
30 20 55 150 310 600 1100 1900
35 19 50 140 300 550 1100 1800
40 17 45 120 260 500 1000 1600
45 14 40 100 230 450 900 1500
50 22 60 160 330 650 1200 2000
60 20 55 150 310 600 1100 1900
70 19 50 140 300 550 1100 1800
80 17 45 120 260 500 1000 1600
90 14 40 100 230 450 900 1500
100 14 40 100 230 450 900 1500
Moment krytyczny przeciążeniowy T2NOT2 Nm 1.2 3~100 3-krotność nominalnego momentu wyjściowego
Nominalna prędkość wejściowa N1N rpm 1.2 3~100 5000 5000 4000 4000 3000 3000 2000
Max. prędkość wejściowa N1B rpm 1.2 3~100 10000 10000 8000 8000 6000 6000 4000
Luz arcmin 1 3~10 ≤ 8 ≤ 8 ≤ 8 ≤ 8 ≤ 8 ≤ 8 ≤ 8
2 15~100 ≤ 12 ≤ 12 ≤ 12 ≤ 12 ≤ 12 ≤ 12 ≤ 12
Sztywność na skręcanie Nm/arcmin 1.2 3~100 3 7 14 25 50 145 225
Max. obciążenie promieniowe F2rB3 N 1.2 3~100 702 1377 2985 6100 8460 13050 8700
Max. obciążenie osiowe F2aB3 N 1.2 3~100 390 765 1625 3350 4700 7250 5400
Sprawność % 1 3~10 ≥97 %
2 12~100 ≥94 %
Waga kg 1 3~10 0.6 1.4 3.3 6.9 13 31 53
2 15~100 0.9 1.6 4.7 8.7 17 35 66
Temperatura pracy ºC 1.2 3~100 -10ºC~+90ºC
Smarowanie   1.2 3~100 syntetyczny olej przekładniowy
Stopień ochrony   1.2 3~100 IP65
Pozycja montażu   1.2 3~100 wszystkie kierunki
Poziom hałasu (n1=3000 rpm)(4) dB(A) 1.2 3~100 ≤ 56 ≤ 58 ≤ 60 ≤ 63 ≤ 65 ≤ 67 ≤ 70

1. Przełożenie (i = Nwejścia / Nwyjścia)

2.T2B=60%T2NOT

3. Wał obciążony centralnie przy 100obr/min

4. Wartości mierzone dla przekładni o i=10 (1 st.) oraz i=100 (2 st.), nie obciążonej przy prędkości 3000obr/min lub nominalnej prędkości wejściowej dla większych romiarów. Przy niższym przełożeniu i / lub wyższej prędkości obrotowej poziom hałasu może być od 3 do 5 dB wyższy.

 

Seria AE 1-st. Przełożenie i=3~10

 

  AE050 AE070 AE090 AE120 AE155 AE205 AE235
D1 44 62 80 108 140 184 210
D2 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P M8 x 1.25P M10 x1.52P M12x1.75P M16x2P
D3j6 12 16 22 32 40 55 75
D4h6 35 52 68 90 120 160 180
D5 22 22 30 40 75 95 115
D6 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M8 x 1.25P M12 x 1.75P M16 x 2P M20 x 2.5P M20x2.5P
D7h6 53 70 104 130 162 205 260
D8 50 70 90 120 155 205 235
D9 45.5 53.5 77 102 125 160 205
L1 - - 33.5 38 50 - 70
L2 24.5 36 46 70 97 100 126
L3 4 6.5 8.5 17.5 15 15 18
L4 1 1 1 1.5 3 3 3
L5 14 25 32 40 63 70 90
L6 2 2 3 5 5 6 7
L7 8 10 12 16 20 22 28
L8 47 62 80.5 97 119.5 159 175.5
L9 4.5 4.8 7.2 10 12 15 15
L10 10 12.5 19 28 36 42 42
C11 46 70 100 130 165 215 235
C21 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P M8 x 1.25P M10 x 1.5P M12 x 1.75P M12 x 1.75P
C31 ≤11 / ≤12 2 ≤14 / ≤16 2 ≤19 / ≤24 ≤32 ≤38 ≤48 ≤55
C41 30 34 40 50 60 85 116
C51 30 50 80 110 130 180 200
C61 3.5 8 4 5 6 6 6
C71 48 60 90 115 142 190 220
C81 19.5 19 17 19.5 22.5 29 63
C91 91 117 143.5 186.5 239 288 364.5
C101 13.25 13.5 10.75 13 15 20.75 53.5
C111 19.5 37 35.5 46 53.5 79.5 106.5
B1h9 4 5 6 10 12 16 20
H1 14 18 24.5 35 43 59 79.5

1.  C1-C11 są wymiarami zależnymi od wybranego silnika. Dane dotyczące systemu mocującego można uzyskać w sekcjii Design Tool.
2. AE050 przełożenie 5,10 oferowana opcja C3≤12; AE070 przełożenie 5,10 oferowana wersja C3≤16.

 

Seria AE 2-st. Przełożenie i=15~100

 

  AE050 AE070 AE090 AE120 AE155 AE205 AE235
D1 44 62 80 108 140 184 210
D2 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P M8 x 1.25P M10 x1.52P M12x1.75P M16x2P
D3j6 12 16 22 32 40 55 75
D4h6 35 52 68 90 120 160 180
D5 22 22 30 40 75 95 115
D6 M4 x 0.7P M5 x 0.8P M8 x 1.25P M12 x 1.75P M16 x 2P M20 x 2.5P M20x2.5P
D7h6 53 70 104 130 162 205 260
D8 50 70 90 120 155 205 235
D9 45.5 45.5 53.5 77 102 125 160
L1 - - 33.5 38 50 - 70
L2 24.5 36 46 70 97 100 126
L3 4 6.5 8.5 17.5 15 15 18
L4 1 1 1 1.5 3 3 3
L5 14 25 32 40 63 70 90
L6 2 2 3 5 5 6 7
L7 8 10 12 16 20 22 28
L8 74 87.5 113.5 138.5 176 214.5 260
L9 4.5 4.8 7.2 10 12 15 15
L10 10 12.5 19 28 36 42 42
C13 46 46 70 100 130 165 215
C23 M4 x 0.7P M4 x 0.7P M5 x 0.8P M6 x 1P M8 x 1.25P M10 x 1.5P M12 x 1.75P
C33 ≤11 / ≤12  ≤14 / ≤16  ≤19 / ≤24 ≤32 ≤38 ≤48 ≤55
C43 30 30 34 40 50 60 85
C53 30 30 50 80 110 130 180
C63 3.5 8 4 5 6 6 6
C73 48 48 60 90 115 142 190
C83 19.5 19.5 19 17 19.5 22.5 29
C93 118 143 178.5 225.5 292.5 337 415
C103 13.25 13.25 13.5 10.75 13 15 20.75
C113 19.5 19.5 37 35.5 46 53.5 79.5
B1h9 4 5 6 10 12 16 20
H1 14 18 24.5 35 43 59 79.5

3. C1-C10 są wymiarami zależnymi od wybranego silnika. Dane dotyczące systemu mocującego można uzyskać w sekcjii Design Tool.

Pliki do pobrania

Katalog serii AE
Instrukcja montażu
DesignTool

DesignTool

Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .

36 lat doświadczenia
35 oddziałów na świecie
ponad 20700 zadowolonych klientów