przekładnia planetarna Seria ADR
przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
T2N : 14 Nm - 2000 Nm
1-stopniowa : 4 / 5 / 7 / 10 / 14 / 20
2-stopniowa : 20 / 25 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100 / 140 / 200
*Przekładnia ADR047 posiada przełożenie 10 w wersji 2-stopniowej.
1-stopniowa : 2arcmin / 4arcmin / 6arcmin
2-stopniowa: 4arcmin / 7arcmin / 9arcmin
1-stopniowa : 95%
2-stopniowa : 92%
Parametr | Stopień | Przełożenie 1 | ADR047 | ADR064 | ADR090 | ADR110 | ADR140 | ADR200 | ADR255 | |
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 4 | 19 | 48 | 130 | 270 | 560 | 1,1 | 1,7 |
5 | 22 | 60 | 160 | 330 | 650 | 1,2 | 2 | |||
7 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
10 | 14 | 60 | 160 | 325 | 650 | 1,2 | 2 | |||
14 | - | 42 | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
20 | - | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,5 | |||
2 | 20 | 19 | ||||||||
25 | 22 | 60 | 160 | 330 | 650 | 1,2 | 2 | |||
35 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
40 | 19 | 48 | 130 | 270 | 560 | 1,1 | 1, 700 | |||
50 | 22 | 60 | 160 | 330 | 650 | 1,2 | 2 | |||
70 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
100 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,5 | |||
140 | - | - | 140 | 300 | 550 | 1,1 | 1,8 | |||
200 | - | - | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,5 | |||
Moment przeciążeniowy T2NOTB2 | Nm | 1,2 | 4~200 | 3 razy nominalny moment wyjściowy | ||||||
Nominalna prędkość wejściowa n1N | rpm | 1,2 | 4~200 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 |
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | rpm | 1,2 | 4~200 | 10 | 10 | 8 | 8 | 6 | 6 | 4 |
Luz mikro P0 | arcmin | 1 | 4~20 | - | - | ≤2 | ≤2 | ≤2 | ≤2 | ≤2 |
2 | 25~200 | - | - | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ||
Luz zredukowany P1 | arcmin | 1 | 4~20 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 | ≤4 |
2 | 25~200 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ≤7 | ||
Luz standardowy P2 | arcmin | 1 | 4~20 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 | ≤6 |
2 | 25~200 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ≤9 | ||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 4~200 | 7 | 13 | 31 | 82 | 151 | 440 | 1,006 |
Maksymalny moment gnący M2KB | Nm | 1,2 | 4~200 | 42.5 | 125 | 235 | 430 | 1,3 | 3,064 | 5,9 |
Maksymalne obciążenie osiowe3 F2aB | N | 1,2 | 4~200 | 990 | 1,05 | 2,85 | 2,99 | 10,59 | 16,66 | 29,43 |
Żywotność4 | hr | 1,2 | 4~200 | 30,000* | ||||||
Sprawność | % | 1 | 4~20 | ≥95% | ||||||
2 | 25~200 | ≥92% | ||||||||
Waga | kg | 1 | 4~20 | 1.1 | 2.1 | 5.9 | 10.5 | 21.9 | 50.9 | 85.4 |
2 | 25~200 | 1.4 | 1.9 | 4.5 | 9.8 | 20.1 | 45.4 | 85.9 | ||
Temperatura pracy | °C | 1,2 | 4~200 | -10°C~90°C | ||||||
Smarowanie | Syntetyczny olej przekładniowy | |||||||||
Poziom ochrony | 1,2 | 4~200 | IP65 | |||||||
Pozycja zamocowania | 1,2 | 4~200 | Wszystkie kierunki | |||||||
Hałas5 | dB(A) | 1,2 | 4~200 | ≤61 | ≤63 | ≤65 | ≤68 | ≤70 | ≤72 | ≤74 |
1. Przełożenie i=nwejściowe/wyjściowe)
2. Maksymalny moment przyśpieszenia T2B = 60% z T2NOT
3. dla wału obciążonego centralnie przy 100 obr./min.
4. Dla ciągłej pracy żywotność jest niższa niż 15000 godz.
5. Mierzone przy przełożeniu i=10 (1-st.) lub i-100 (2-st.) przy 3000 obr./min. bez obciążenia.
Przy mniejszym przełożeniu i/lub wyższych obr./min. poziom hałasu może być 3 do 5 dB wyższy.
Seria ADR, 1-st., przełożenie:
Wymiary | ADR047 | ADR064 | ADR090 | ADR110 | ADR140 | ADR200 | ADR255 |
D1 H7 | 12 | 20 | 31,5 | 40 | 50 | 80 | 100 |
D2 | 20 | 31,5 | 50 | 63 | 80 | 125 | 140 |
D3 h7 | 28 | 40 | 63 | 80 | 100 | 160 | 180 |
D4 h7 | 47 | 64 | 90 | 110 | 140 | 200 | 255 |
D5 | 67 | 79 | 109 | 135 | 168 | 233 | 280 |
D6 | 4 x M3 x 0.5P | 7 x M5 x 0.8P | 7 x M6 x 1P | 11 x M6 x1P | 11 x M8 x 1.25P | 11 x M10 x 1.5P | 12 x M16 x 2P |
D7 | 72 | 86 | 118 | 145 | 179 | 247 | 300 |
D8 H7 | 3 | 5 | 6 | 6 | 8 | 10 | 12 |
D10 | 8 x 3.4 | 8 x 4.5 | 8 x 5.5 | 8 x 5.5 | 12 x 6.6 | 12 x 9 | 16 x 13.5 |
D12 | 46.2 | 63.2 | 89.2 | 109.2 | 139.2 | 199.2 | 254.2 |
L1 | 4 | 8 | 12 | 12 | 12 | 16 | 20 |
L2 | 6,5 | 8 | 13,5 | 13,5 | 17 | 22,5 | 30,5 |
L3 | 3 | 3 | 6 | 6 | 6 | 8 | 12 |
L4 | 19,5 | 19,5 | 30 | 29 | 38 | 50 | 66 |
L5 | 7 | 7 | 10 | 10 | 14,6 | 15 | 20 |
L6 | 4 | 4 | 7 | 8 | 10 | 12 | 18 |
L8 | 107.5 | 126 | 172.5 | 201 | 263.5 | 334.5 | 392 |
L9 | 4 | 6 | 7 | 7 | 7 | 10 | 10 |
L10 | 0.5 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
C11 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 | 235 |
C21 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤11 / ≤12 | ≤14 / ≤16 | ≤19 / ≤24 | ≤32 | ≤38 | ≤48 | ≤55 |
C41 | 30 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 | 116 |
C51 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 | 200 |
C61 | 3,5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 48 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 | 220 |
C81 | 19,5 | 19 | 17 | 19,5 | 22,5 | 29 | 63 |
C91 | 104.25 | 116.5 | 159.5 | 199 | 245.5 | 316 | 398.5 |
C101 | 13.25 | 13,5 | 10,75 | 13 | 15 | 20.75 | 53.5 |
C111 | 74 | 81.5 | 107.5 | 134 | 164.5 | 213.5 | 268.5 |
1. Wymiary C1-C11 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
Seria ADR, 2-st. przełożenie: 25 - 200:
Wymiary | ADR047 | ADR064 | ADR090 | ADR110 | ADR140 | ADR200 | ADR255 |
D1 H7 | 12 | 20 | 31,5 | 40 | 50 | 80 | 100 |
D2 | 20 | 31,5 | 50 | 63 | 80 | 125 | 140 |
D3 h7 | 28 | 40 | 63 | 80 | 100 | 160 | 180 |
D4 h7 | 47 | 64 | 90 | 110 | 140 | 200 | 255 |
D5 | 67 | 79 | 109 | 135 | 168 | 233 | 280 |
D6 | 4 x M3 x 0.5P | 7 x M5 x 0.8P | 7 x M6 x 1P | 11 x M6 x1P | 11 x M8 x 1.25P | 11 x M10 x 1.5P | 12 x M16 x 2P |
D7 | 72 | 86 | 118 | 145 | 179 | 247 | 300 |
D8 H7 | 3 | 5 | 6 | 6 | 8 | 10 | 12 |
D10 | 8 x 3.4 | 8 x 4.5 | 8 x 5.5 | 8 x 5.5 | 12 x 6.6 | 12 x 9 | 16 x 13.5 |
D12 | 46.2 | 63.2 | 89.2 | 109.2 | 139.2 | 199.2 | 254.2 |
L1 | 4 | 8 | 12 | 12 | 12 | 16 | 20 |
L2 | 6,5 | 8 | 13,5 | 13,5 | 17 | 22,5 | 30,5 |
L3 | 3 | 3 | 6 | 6 | 6 | 8 | 12 |
L4 | 19,5 | 19,5 | 30 | 29 | 38 | 50 | 66 |
L5 | 7 | 7 | 10 | 10 | 14,6 | 15 | 20 |
L6 | 4 | 4 | 7 | 8 | 10 | 12 | 18 |
L8 | 122 | 132.5 | 163 | 217.5 | 269.5 | 333.5 | 403 |
L9 | 4 | 6 | 7 | 7 | 7 | 10 | 10 |
L10 | 0.5 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
C11 | 46 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 |
C21 | M4 x 0.7P | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤11 / ≤12 | ≤11 / ≤12 | ≤14 / ≤15.875 / ≤16 | ≤19 / ≤24 | ≤32 | ≤38 | ≤48 |
C41 | 30 | 30 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 |
C51 | 30 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 |
C61 | 3,5 | 3,5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 |
C71 | 48 | 48 | 60 | 90 | 115 | 142 | 190 |
C81 | 19,5 | 19,5 | 19 | 17 | 19,5 | 22,5 | 29 |
C91 | 103.25 | 108.25 | 128.25 | 166.5 | 209 | 269.5 | 340 |
C101 | 13.25 | 13.25 | 13,5 | 10,75 | 13 | 15 | 20.75 |
C111 | 74 | 74 | 81.5 | 107.5 | 134 | 164.5 |
213.51 |
1. Wymiary C1-C11 są zależne od silnika. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z firmą APEX bądź do sekcji DESIGN TOOLS.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .