T2N : 9 Nm - 2000 Nm
2-stopniowa : 12 / 16 / 15 / 20 / 25 / 28 / 30 / 32 / 35 / 40 / 45 / 48 / 50 /
60 / 64 / 70 / 80 / 90 / 100 / 120 / 140 / 160 / 180 / 200
*Tylko ABR042 2-stopniowa oferuje opcję 15 / 20.
1-stopniowa : <2arcmin / <4arcmin / <6arcmin
2-stopniowa : <4arcmin / <7arcmin / <9arcmin
Wysoka sprawność
1-stopniowa : > 95%
2-stopniowa : > 92%
Parametr | Jednostka | Ilość stopni | Przełożenie1 | ABR042 | ABR060 | ABR060A | ABR090 | ABR090A | ABR115 | ABR115A | ABR142 | ABR142A | ABR180 | ABR220 |
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | 9 | 36 | - | 90 | - | 195 | - | 342 | - | 588 | 1140 |
4 | 12 | 48 | - | 120 | - | 260 | - | 520 | - | 1040 | 1680 | |||
5 | 15 | 60 | - | 150 | - | 325 | - | 650 | - | 1200 | 2000 | |||
6 | 18 | 55 | - | 150 | - | 310 | - | 600 | - | 1100 | 1900 | |||
7 | 19 | 50 | - | 140 | - | 300 | - | 550 | - | 1100 | 1800 | |||
8 | 17 | 45 | - | 120 | - | 260 | - | 500 | - | 1000 | 1600 | |||
9 | 14 | 40 | - | 100 | - | 230 | - | 450 | - | 900 | 1500 | |||
10 | 14 | 60 | - | 150 | - | 325 | - | 650 | - | 1200 | 2000 | |||
12 | 12 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |||
15 | 14 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||||
16 | 15 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |||
20 | 14 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |||
2 | 25 | 15 | 60 | 60 | 150 | 150 | 325 | 325 | 650 | 650 | 1200 | 2000 | ||
28 | 19 | 50 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1100 | 1800 | |||
30 | 20 | 55 | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1100 | 1900 | |||
32 | 17 | 45 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1000 | 1600 | |||
35 | 19 | 50 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1100 | 1800 | |||
40 | 17 | 45 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1000 | 1600 | |||
45 | 14 | 40 | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1500 | |||
48 | - | - | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1100 | 1900 | |||
50 | 14 | 60 | 60 | 150 | 150 | 325 | 325 | 650 | 650 | 1200 | 2000 | |||
60 | 20 | 55 | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1100 | 1900 | |||
64 | - | - | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1000 | 1600 | |||
70 | 19 | 50 | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1100 | 1800 | |||
80 | 17 | 45 | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 500 | 500 | 1000 | 1600 | |||
90 | 14 | 40 | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1500 | |||
100 | 14 | 40 | 60 | 150 | 150 | 325 | 325 | 650 | 650 | 1200 | 2000 | |||
120 | - | - | 55 | 150 | 150 | 310 | 310 | 600 | 600 | 1100 | 1900 | |||
140 | - | - | 50 | 140 | 140 | 300 | 300 | 550 | 550 | 1100 | 1800 | |||
160 | - | - | 45 | 120 | 120 | 260 | 260 | 550 | 550 | 1000 | 1600 | |||
180 | - | - | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1500 | |||
200 | - | - | 40 | 100 | 100 | 230 | 230 | 450 | 450 | 900 | 1500 | |||
Moment przeciążeniowy T2NOT2 | Nm | 1,2 | 3 - 200 | 3 razy nominalny moment wyjściowy | ||||||||||
Nominalna prędkość wejściowa n1N | rpm | 1,2 | 3 - 200 | 5000 | 5000 | 5000 | 4000 | 4000 | 4000 | 4000 | 3000 | 3000 | 3000 | 2000 |
Maksymalna prędkość wejściowa N1B | rpm | 1,2 | 3 - 200 | 10000 | 10000 | 10000 | 8000 | 8000 | 8000 | 8000 | 6000 | 6000 | 6000 | 4000 |
Luz mikro P0 | arcmin | 1 | 3 - 20 | - | - | - | ≤ 2 | - | ≤ 2 | - | ≤ 2 | - | ≤ 2 | ≤ 2 |
2 | 12 - 200 | - | - | - | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ||
Luz zredukowany P1 | arcmin | 1 | 3 - 20 | ≤ 4 | ≤ 4 | - | ≤ 4 | - | ≤ 4 | - | ≤ 4 | - | ≤ 4 | ≤ 4 |
2 | 12 - 200 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ≤ 7 | ||
Luz standardowy P2 | arcmin | 1 | 3 - 20 | ≤ 6 | ≤ 6 | - | ≤ 6 | - | ≤ 6 | - | ≤ 6 | - | ≤ 6 | ≤ 6 |
2 | 12 - 200 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ≤ 9 | ||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3 - 200 | 3 | 7 | 7 | 14 | 14 | 25 | 25 | 50 | 50 | 145 | 225 |
Maksymalne obciążenia radialne F2rB2 | N | 1,2 | 3 - 200 | 780 | 1530 | 1530 | 3250 | 3250 | 6700 | 6700 | 9400 | 9400 | 14500 | 50000 |
Maksymalne obciążenia osiowe F2a1B3 | N | 1,2 | 3 - 200 | 390 | 765 | 765 | 1625 | 1625 | 3350 | 3350 | 4700 | 4700 | 7250 | 25000 |
Maksymalny moment gnący M2K3 | Nm | 1,2 | 3 - 200 | 25 | 70 | 70 | 200 | 200 | 550 | 550 | 990 | 990 | 1760 | 7630 |
Sprawność | % | 1 | 3 - 20 | ≥95% | ||||||||||
2 | 12 - 200 | ≥92% | ||||||||||||
Waga | kg | 1 | 3 - 20 | 0,9 | 2,1 | - | 6,4 | - | 12,1 | - | 23 | - | 44,5 | 77 |
2 | 12 - 200 | 1,2 | 1,8 | 2,7 | 4,8 | 7,9 | 11,5 | 15,9 | 21,5 | 29,6 | 41,5 | 75 | ||
Temperatura pracy | ºC | 1,2 | 3 - 200 | -10ºC~+90ºC | ||||||||||
Smarowanie | 1,2 | 3 - 200 | syntetyczny olej przekładniowy | |||||||||||
Poziom ochrony | 1,2 | 3 - 200 | IP65 | |||||||||||
Pozycja montażu | 1,2 | 3 - 200 | Wszystkie kierunki | |||||||||||
Hałas5 (n1=3000 rpm, bez obciążenia) | dB(A) | 1,2 | 3 - 200 | ≤61 | ≤63 | ≤65 | ≤65 | ≤68 | ≤68 | ≤70 | ≤70 | ≤72 | ≤72 | ≤74 |
1. Przełożenie i=nwejściowe/wyjściowe)
2. Maksymalny moment przyśpieszenia T2B = 60% z T2NOT
3. dla wału obciążonego centralnie przy 100 obr./min.
4.Mierzone przy przełożeniu i=10 (1-st.) lub i-100 (2-st.) przy 3000 obr./min. bez obciążenia.
Przy mniejszym przełożeniu i/lub wyższych obr./min. poziom hałasu może być 3 do 5 dB wyższy.
Seria ABR, 1-st., przełożenia i = 3 - 20:
Wymiar | ABR042 | ABR060 | ABR090 | ABR115 | ABR142 | ABR180 | ABR220 |
D1 | 50 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 | 250 |
D2 | 3,4 | 5,5 | 6,6 | 9 | 11 | 13 | 17 |
D3j6 | 13 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
D4g6 | 35 | 50 | 80 | 110 | 130 | 160 | 180 |
D5 | 22 | 45 | 65 | 95 | 75 | 95 | 115 |
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M8 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20 x 2.5P |
D7 | 56 | 80 | 116 | 152 | 185 | 240 | 292 |
D8h6 | - | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 |
L1 | 42 | 60 | 90 | 115 | 142 | 180 | 220 |
L2 | 26 | 37 | 48 | 65 | 97 | 105 | 138 |
L3 | 5,5 | 7 | 10 | 12 | 15 | 20 | 30 |
L4 | 1 | 1,5 | 1,5 | 2 | 3 | 3 | 3 |
L5 | 16 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 |
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 | 20 |
L8 | 111,5 | 145 | 203 | 259 | 333 | 394 | 484 |
L9 | 4,5 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | 15 | 15 |
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 |
L11 | - | 26 | 26 | 26 | 40 | 41,5 | 52 |
L12 | - | 15 | 15 | 15 | 20 | 21,5 | 28 |
L13 | - | 21 | 22,5 | 23 | 33,5 | 33,5 | 45 |
C11 | 46 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 | 235 |
C21 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M8 x 1,25P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤ 11 / ≤ 12 | ≤ 14 / ≤16 | ≤ 19 / ≤ 24 | ≤ 32 | ≤38 | ≤48 | ≤55 |
C41 | 25 | 34 | 40 | 50 | 60 | 85 | 116 |
C51 | 30 | 50 | 80 | 110 | 130 | 180 | 200 |
C61 | 3,5 | 8 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 42 | 60 | 90 | 115 | 140 | 190 | 220 |
C81 | 29,5 | 19 | 17 | 19,5 | 22,5 | 29 | 63 |
C91 | 90,5 | 111,5 | 152,5 | 191,5 | 235,5 | 303,5 | 378,5 |
C101 | 8,75 | 13,5 | 10,75 | 13 | 15 | 20,75 | 53 |
B1h9 | 5 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 |
H1 | 15 | 18 | 24,5 | 35 | 43 | 59 | 79,5 |
X DIN5480 | - | W16x0.8x30x18x6m | W22x1.25x30x16x6m | W32x1.25x24x6m | W40x2x30x18x6m | W55x2x30x26x6m | W70x2x30x34x6 |
1. C1-C10 są wymiarami zależnymi od wybranego silnika. Dane dotyczące systemu mocującego można uzyskać w sekcjii Design Tool.
Seria ABR, 2-st., przełożenia i = 12 - 200:
Wymiar | ABR042 | ABR060 | ABR060A | ABR090 | ABR090A | ABR115 | ABR115A | ABR142 | ABR142A | ABR180 | ABR220 |
D1 | 50 | 70 | 100 | 130 | 165 | 215 | 250 | ||||
D2 | 3,4 | 5,5 | 6,6 | 9 | 11 | 13 | 17 | ||||
D3j6 | 13 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 | ||||
D4g6 | 35 | 50 | 80 | 110 | 130 | 160 | 180 | ||||
D5 | 22 | 45 | 65 | 95 | 75 | 95 | 115 | ||||
D6 | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M8 x 1.25P | M12 x 1.75P | M16 x 2P | M20 x 2.5P | M20 x 2.5P | ||||
D7 | 56 | 80 | 116 | 152 | 185 | 240 | 292 | ||||
D8h6 | - | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 | ||||
L1 | 42 | 60 | 90 | 115 | 142 | 180 | 220 | ||||
L2 | 26 | 37 | 48 | 65 | 97 | 105 | 138 | ||||
L3 | 5,5 | 7 | 10 | 12 | 15 | 20 | 30 | ||||
L4 | 1 | 1,5 | 1,5 | 2 | 3 | 3 | 3 | ||||
L5 | 16 | 25 | 32 | 40 | 63 | 70 | 90 | ||||
L6 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 6 | 7 | ||||
L7 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 | 20 | ||||
L8 | 139 | 163,5 | 182 | 206,5 | 251 | 285 | 320 | 365 | 404,5 | 431 | 521 |
L9 | 4,5 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | 15 | 15 | ||||
L10 | 10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 | ||||
L11 | - | 26 | 26 | 26 | 40 | 41,5 | 52 | ||||
L12 | - | 15 | 15 | 15 | 20 | 21,5 | 28 | ||||
L13 | - | 21 | 22,5 | 23 | 33,5 | 33,5 | 45 | ||||
C11 | 46 | 46 | 70 | 70 | 100 | 100 | 130 | 130 | 165 | 165 | 215 |
C21 | M4 x 0.7P | M4 x 0.7P | M5 x 0.8P | M5 x 0.8P | M6 x 1P | M6 x 1P | M8 x 1.25P | M8 x 1.25P | M10 x 1.5P | M10 x 1.5P | M12 x 1.75P |
C31 | ≤ 11 / ≤ 12 | ≤ 11 / ≤ 12 | ≤ 14 / ≤16 | ≤ 14/15,875/≤16 | ≤ 19/ ≤ 24 | ≤ 19/ ≤ 24 | ≤ 32 | ≤ 32 | ≤ 38 | ≤ 38 | ≤ 48 |
C41 | 25 | 25 | 34 | 34 | 40 | 40 | 50 | 50 | 60 | 60 | 85 |
C51 | 30 | 30 | 50 | 50 | 80 | 80 | 110 | 110 | 130 | 130 | 180 |
C61 | 3,5 | 3,5 | 8 | 8 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 |
C71 | 42 | 42 | 60 | 60 | 90 | 90 | 115 | 115 | 142 | 142 | 190 |
C81 | 29,5 | 29,5 | 19 | 19 | 17 | 17 | 19,5 | 19,5 | 22,5 | 22,5 | 29 |
C91 | 90,5 | 99,5 | 111,5 | 126,5 | 152,5 | 165 | 191,5 | 205 | 235,5 | 254,5 | 323,5 |
C101 | 8,75 | 8,75 | 13,5 | 13,5 | 10,75 | 10,75 | 13 | 13 | 15 | 15 | 20,75 |
B1h9 | 5 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 | ||||
H1 | 15 | 18 | 24,5 | 35 | 43 | 59 | 79,5 | ||||
X DIN5480 | - | W16x0.8x30x8x6m | W22x1.25x30x16x6m | W32x1.25x30x24x6m | W40x2x30x18x6m | W55x2x30x26x6m | W70x2x30x34x6m |
1. C1-C10 są wymiarami zależnymi od wybranego silnika. Dane dotyczące systemu mocującego można uzyskać w sekcjii Design Tool.
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .