przekładnia planetarna Seria KF-S1
przekładnie dedykowane do pracy cyklicznej
T2N : 18 Nm - 1600 Nm
1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 7 / 10
2-stopniowa : 12 / 16 / 20 / 25 / 28 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100
1-stopniowa :≤3 arcmin
2-stopniowa :≤3 arcmin
1-stopniowa :≥96%
2-stopniowa :≥94%
Parametr | Ilość stopni | Przełożenie1 | KF 060 | KF 075 | KF 100 | KF 140 | KF 180 | KF 210 | KF 240 | |
Nominalny moment wyjściowy T2N | Nm | 1 | 3 | 25 | 50 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 |
4 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
5 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
7 | 23 | 50 | 100 | 200 | 390 | 750 | 1,4 | |||
10 | 18 | 40 | 85 | 170 | 360 | 600 | 1,1 | |||
2 | 12 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | ||
16 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
20 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
25 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
28 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
35 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
40 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
50 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,6 | |||
70 | 23 | 50 | 100 | 200 | 390 | 750 | 1,4 | |||
100 | 18 | 40 | 85 | 170 | 360 | 600 | 1,1 | |||
Moment przeciążeniowy T2NOT | Nm | 1,2 | 3~100 | 2 razy T2N | ||||||
Maksymalny moment przyśpieszenia T2B | Nm | 1,2 | 3~100 | 1,5 razy T2N | ||||||
Moment bez obciążenia(4) | Nm | 1 | 3~10 | 0.8 | 1,3 | 2,6 | 3,5 | 8 | 11 | 17,6 |
2 | 12~100 | 0.1 | 0.1 | 0.2 | 0.3 | 0.9 | 1,2 | 1,9 | ||
Luz(2) | arcmin | 1 | 3~10 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 |
2 | 12~100 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ≦ 3 | ||
Sztywność na skręcanie | Nm/arcmin | 1,2 | 3~100 | 0.8 | 3,5 | 9 | 20,5 | 44 | 80 | 168 |
Nominalna prędkość wejściowa n1N | rpm | 1 | 3~10 | 3 | 2,8 | 2,7 | 2 | 2 | 2 | 1,5 |
2 | 12~100 | 5,5 | 4,5 | 4,2 | 3,9 | 3,4 | 2,8 | 2,2 | ||
Maksymalna prędkość wejściowa n1B | rpm | 1 | 3~10 | 6 | 6 | 4,5 | 4,5 | 4 | 3 | 2,5 |
2 | 12~100 | 7 | 7 | 7 | 6 | 5,5 | 5 | 4,5 | ||
Maksymalne obciążenie promieniowe F(3)2rB | N | 1,2 | 3~100 | 5,7 | 8,2 | 12,2 | 20,1 | 30,7 | 40,9 | 51,9 |
Maksymalne obciążenie osiowe F2aB(3) | N | 1,2 | 3~100 | 2,85 | 4,1 | 6,1 | 10,05 | 15,35 | 20,45 | 20,95 |
Żywotność(5) | hr | 1,2 | 3~100 | 20 | ||||||
Temperatura pracy | º C | 1,2 | 3~100 | 0º C~ +90º C | ||||||
Poziom ochrony | 1,2 | 3~100 | IP65 | |||||||
Smarowanie | 1,2 | 3~100 | Syntetyczny olej przekładniowy | |||||||
Poziom zamocowania | 1,2 | 3~100 | Wszystkie kierunki | |||||||
Hałas(4) | dB(A) | 1,2 | 3~100 | ≦ 64 | ≦ 66 | ≦ 66 | ≦ 68 | ≦ 68 | ≦ 70 | ≦ 72 |
Sprawność | % | 1 | 3~10 | ≧ 96% | ||||||
2 | 12~100 | ≧ 94% |
1. Przełożenie i=nwejściowe/wyjściowe)
2. Luz mierzony jest przy 2% nominalnego momentu wyjściowego T2N
3. dla wału obciążonego centralnie przy 100 obr./min.
4. Mierzone przy przełożeniu i=10 (1-st.) lub i-100 (2-st.) przy 3000 obr./min. bez obciążenia.
Przy mniejszym przełożeniu i/lub wyższych obr./min. poziom hałasu może być 3 do 5 dB wyższy.
5.Dla ciągłej pracy żywotność jest niższa niż 15000 godz.
Seria KF - S1 / S2 / S3:
1. Ta część dopasowywana jest pod współpracujący silnik.
Wymiary | KF 060 1st. / 2st. |
KF 075 1st. / 2st. |
KF 100 1st. / 2st. |
KF 140 1st. / 2st. |
KF 180 1st. / 2st. |
KF 210 1st. / 2st. |
KF 240 1st. / 2st. |
|
D1 | 68 | 85 | 120 | 165 | 215 | 250 | 290 | |
D2 | 5,5 | 6,6 | 9 | 11 | 13,5 | 17 | 17 | |
D3 h6 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 | 85 | |
D4 g6 | 60 | 70 | 90 | 130 | 160 | 180 | 200 | |
D5 | 18,5 | 25,8 | 36.8 | 55.2 | 69.2 | 82.2 | 92.2 | |
D6 | M5X0.8P | M8X1.25P | M12X1.75P | M16X2P | M20X2.5P | M20X2.5P | M20X2.5P | |
D7 h6 | 16 | 22 | 32 | 40 | 55 | 75 | 85 | |
D8 | 73 | 94 | 116 | 163 | 210 | 255 | 300 | |
L1 | 62 | 76 | 101 | 141 | 182 | 215 | 245 | |
L2 | 28 | 36 | 58 | 82 | 82 | 105 | 130 | |
L3 | 20 | 20 | 30 | 30 | 30 | 38 | 40 | |
L4 | 2 | 2,5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
L5 | 25 | 32 | 50 | 63 | 70 | 90 | 125 | |
L6 | 2 | 2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 3 | |
L7 | 6 | 7 | 10 | 12 | 15 | 17 | 20 | |
L8 | 10 | 13 | 17 | 25 | 31 | 36 | 43 | |
L9 | 4,8 | 7,2 | 10 | 12 | 15 | 15 | 15 | |
L10 | 12,5 | 19 | 28 | 36 | 42 | 42 | 42 | |
L11 | 43 | 53.5 | 67 | 90 | 119 | 141 | 176 | |
L12 | 44.5 | 53 | 68.3 | 89 | 115 | 131 | 165 | |
L13 | 135.5 | 162.5 | 223.3 | 291 | 346 | 415 | 511 | |
L16 | 94 | 114.5 | 129 | 173.5 | 228 | 265.5 | 294.5 | |
L17 | 26 | 26 | 26 | 40 | 41.5 | 52 | 60 | |
L18 | 15 | 15 | 15 | 20 | 21,5 | 28 | 36 | |
L19 | 21 | 22,5 | 23 | 33.5 | 33.5 | 45 | 53 | |
B1 h9 | 5 | 6 | 10 | 12 | 16 | 20 | 22 | |
H1 | 18 | 24,5 | 35 | 43 | 59 | 79.5 | 90 | |
X | DIN 5480 | W16x0.8x30x18x6m | W22x1.25x30x16x6m | W32x1.25x30x24x6m | W40x2x30x18x6m | W55x2x30x26x6m | W70x2x30x34x6m | W80x2x30x38x6m |
Seria KF - S4:
1. Ta część dopasowywana jest pod współpracujący silnik.
Wymiary | KF 060 1st. / 2st. |
KF 075 1st. / 2st. |
KF 100 1st. / 2st. |
KF 140 1st. / 2st. |
KF 180 1st. / 2st. |
D1 | 68 | 85 | 120 | 165 | 215 |
D2 | 5,5 | 6,6 | 9 | 11 | 13,5 |
D3 H6 | 15 | 20 | 30 | 40 | 55 |
D4 g6 | 60 | 70 | 90 | 130 | 160 |
D5 | 18,5 | 25,8 | 36.8 | 55.2 | 69.2 |
D8 | 73 | 94 | 116 | 163 | 210 |
D9 h8 | 18 | 24 | 36 | 50 | 68 |
L1 | 62 | 76 | 101 | 141 | 182 |
L2 | 12 | 14 | 18 | 22 | 23 |
L3 | 22 | 21,8 | 32 | 33 | 34 |
L4 | 4 | 4,3 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 6 | 7 | 10 | 12 | 15 |
L8 | 10 | 13 | 17 | 25 | 31 |
L11 | 43 | 53.5 | 67 | 90 | 119 |
L12 | 48.5 | 57.7 | 73.3 | 95 | 122 |
L13 | 137.5 | 161 | 208.3 | 262 | 321 |
L14 | 4 | 4,7 | 5 | 6 | 7 |
L15 | 19 | 21 | 25 | 30 | 30 |
L16 | 94 | 114.5 | 129 | 173.5 | 228 |
Dobierz odpowiednią dla siebie przekładnię , listwę zębatą lub zębnik i pobierz rysunki .